Ramses Gado nu se teme de Otelul


In prima etapă a acestei ediţii din Liga I, Internaţional Curtea de Argeş va întâlni formaţia Oţelul Galaţi. În lotul ramses gadointeriştilor se află şi Ramses Gado, unul dintre jucătorii care au petrecut foarte mult timp la gruparea de la malul Dunării. Chiar dacă va juca împotriva echipei la care a evoluat în ultimii 3 ani şi jumătate, jucătorul Interului spune că nu va fi un meci special şi că îşi doreşte victoria.

–  Va fi un meci special cu Oţelul?
–  Este un joc oarecare pentru mine. Acum joc la Internaţional şi este normal să îmi doresc să obţin victoria şi să avem un debut foarte bun de campionat.
–  Care este punctul forte al Oţelului?
După părerea mea Gabriel Paraschiv este un jucător foarte periculos. Este genul de jucător care poate decide meciul printr-o execuţie personală. Poate înscrie din orice poziţie şi fără dubii este un jucător de care trebuie să ţinem cont. Apoi, Sălăgeanu este un jucător la fel de periculos şi are un mare aport pe fază ofensivă.
–  Internaţional ce are de partea sa?
Noi ne-am pregătit foarte bine în această vară. Sâmbătă am jucat un amical la Craiova şi cred că ne-am comportat destul de bine şi asta ne dă încredere. Noi ne dorim foarte mult să avem parte de un debut de campionat reuşit şi să obţinem victoria. Oricum dacă nu vom trata meciul cu maximă atenţie nu vom avea nicio şansă.
–  Ai mai păstrat cu cineva legătura de la Oţelul?
Vă daţi seama am petrecut acolo 3 ani şi jumătate şi este normal să mai păstrez legătura cu cei de acolo. Am prieteni pe acolo. Este drept că din vechea gardă am rămas mai puţini, dar din aceştia tineri cu toţi vorbesc.
–  Cine era cel mai bun prieten al tău de la Oţelul?
Pot spune că cu Janos Szekely m-am înţeles cel mai bine. Eram ca şi doi fraţi, dar oricum m-am înţeles foarte bine cu toată lumea. Acum ştiţi vorba aceea, prietenii adevăraţi se numără pe degetele de la o mână, aşa că niciodată nu poţi să fii sigur pe cineva.

Sursa Top

Publicat în stiri. Etichete: , , . 3 Comments »

3 răspunsuri to “Ramses Gado nu se teme de Otelul”

  1. rtui Says:

    foarte bine. maine suntem la mioveni pe ei. haide inter!

  2. lancierul Says:

    asa este. sa vina cat mai multa lume ca sa facem o atmosfera frumoasa

  3. Trackback Says:

    Comentario…

    [..]Articulo Indexado Correctamente[..]…


Lasă un răspuns

