Vali Nastase – o solutie pentru Inter?


Fostul fotbalist al lui FC Argeş şi al lui Dinamo, Vali Nãstase, a revenit la Piteşti, dupã ce înţelegerea cu echipa de liga a nastaseIII-a germanã Eintracht Braunschweig a expirat. Jucãtorul, care în scurt timp va împlini 35 de ani, sperã sã îşi gãseascã un angajament în România, la o echipã din Liga I. Cel poreclit de colegi „Pepene“ a discutat cu mai multe cluburi din Liga lui Miticã şi aşteaptã rãspunsul.

Criza a afectat  şi fotbalul german
Lui Nãstase nu îi pare rãu cã a jucat în liga a treia din Germania: „Am evoluat un an şi jumãtate la Braunschweing şi pot spune cã a fost o experienţã frumoasã. Am dat 7 goluri şi am fost numit şi cãpitanul echipei. La meciurile de acasã veneau peste 17.000 de spectatori. La derbiuri, stadionul, care avea capacitatea de 23.000 de locuri, era plin. Contractul meu a expiratşi nu mi-au mai propus o nouã înţelegere, pentru cã nu mai aveau bani. Au renunţat la jucãtorii experimentaţi şi merg mai mult pe tineri. Criza a ajuns şi în Germania. De la Volkswagen au dat afarã 3.500 de oameni. La noi încã nu a venit criza. M-am simţit bine acolo şi nu îmi pare rãu cã am ales liga a treia“. Fostul fundaş al alb-violeţilor vrea sã joace în Liga I: „Am luat legãtura cu cei de la Internaţional şi de la Astra Ploieşti. Nu mi-au dat pînã acum nici un rãspuns. Probabil se feresc de vîrsta pe care o am. Mã deranjeazã cã nu îmi spun în faţã. Puteau sã mã ia şi îmi fãceau un contract în care se specifica foarte clar cã, dacã mã accidentez grav, se reziliazã înţelegerea. Eu aştept în continuare un rãspuns şi sper sã fie pozitiv. Pînã atunci, fac alergãri, ca sã mã menţin în formã“.

Publicat în stiri. Etichete: , , , . 2 Comments »

2 răspunsuri to “Vali Nastase – o solutie pentru Inter?”

  1. Mihai Naidin Says:

    Cam batran nici nu stiu daca se mai poate misca asa de repede. Cand era la dinamo imi aduc aminte ca era foarte foarte intarziat…. Nu cred ca ar fi o solutie buna pentru Inter.Pai noi ce facem ne intarim cu jucatori din liga a 3a germana?Nu i-au mai prelungit aia contractul de bine ce juca pe acolo….

  2. tykryt Says:

    da, intr-adevar, si cand juca la dinamo era depasit de situatie


Lasă un răspuns

