Claudiu Ionescu isi doreste victoria cu Pandurii


După eşecul din partida de pe teren propriu cu Gaz Metan, elevii lui Ştefan Stoica se pregătesc intens pentru meciul de duminică, atunci când vor întâlni în deplasare pe Pandurii Tg. Jiu. Înainte de începerea campionatului, cele două echipe s-au întâlnit într-o partidă amicală, la Tg.Jiu, elevii lui Sorin Cârţu impunându-se atunci cu scorul de 5-2.
Duminică, Internaţional speră ca scorul să se repete, dar în favoarea ei. Cel puţin aceasta este dorinţa atacantului Claudiu Ionescu, care marti a împlinit 25 de ani.

* Claudiu, după trei meciuri jucate în prima ligă, nu staţi deloc bine în clasament.Ionescu_thumb2
** Aşa este, poate că a fost prea mare impactul cu primul eşalon, dar eu cred că ne vom reveni şi vor veni şi victoriile. În fotbal eşti obligat să ai continuitate la victorii ca să rezişti în luptă, de asta avem nevoie. Nu mai vrem sincope. De exemplu, am bătut în deplasare pe Dinamo şi duminică am pierdut acasă. Acesta e fotbalul, plin de imprevizibil. Noi am tratat partida cu seriozitate, ne-am pregătit, dar am pierdut.
* Apropo, ce s-a întâmplat?
** A fost ghinionul, dar nu trebuie să omitem lipsa de experienţă şi faptul că noi nu jucăm de mult timp împreună. Gaz Metan a jucat foarte bine şi părerea mea este că în acest campionat va fi în primele cinci locuri, aşa cum a arătat în jocul cu noi. Ei sunt de mult timp împreună, au automatismele formate, noi nu avem aceeaşi continuitate, noi ne-am format din mers.
* Duminică mergeţi la Tg. Jiu. Tu îl ştii bine pe Cârţu!
** Da (n.r., râde). Mi-a fost antrenor la Dacia în prima ligă, este un tehnician foarte bun care ştie foarte bine să pregătească elevii pe care-i antrenează, la victorie. Înainte de începerea campionatului, noi am jucat un amical şi ne-au bătut cu 5-2, sper să se repete scorul duminică, dar să fie invers.
* Claudiu, astăzi (n.r., ieri) împlineşti 25 de ani. Ce cadou îţi doreşti să primeşti?
** Cel mai frumos cadou ar fi o victorie împotriva echipei lui Sorin Cârţu.

Răzvan Stanca crede că Pandurii vor învinge pe Internaţional
În etapa precedentă, Pandurii Tg. Jiu au pierdut în deplasare cu 0-2 pe terenul echipei Universitatea Craiova şi nici nu concep vreun pas greşit în meciul de duminică cu Internaţional. Portarul echipei Pandurii, Răzvan Stanca, fostul jucător al echipei Dacia Mioveni, ne-a spus ieri că el şi colegii săi vor să spele ruşinea înfrângerii din meciul cu Universitatea şi să obţină toate cele trei puncte din disputa cu elevii lui Ştefan Stoica. „Ei sunt proaspăt promovaţi şi, deşi nu s-au obişnuit cu prima ligă încă, totuşi au în componenţă jucători cu experienţă, mă refer aici la Kone, Viera, Marius Popa, Băcilă şi mulţi alţii. Eu cred cu tărie că ne vor pune mari probleme, însă noi sper să fim pregătiţi pentru a obţine victoria. Nu ne trebuie paşi greşiţi. Avem nevoie de trei puncte ca să spălăm ruşinea de duminică seara de la Craiova“, ne-a spus ieri Răzvan Stanca.

Un răspuns to “Claudiu Ionescu isi doreste victoria cu Pandurii”

  1. Trackback Says:

    Comentario…

    [..]Articulo Indexado Correctamente[..]…


Lasă un răspuns

