Minimum un punct cu Braşovul


Victoria de la Pandurii Tg. Jiu a lui Internaţional a adus din nou echipa lui Ştefan Stoica pe linia de plutire, având acum, la adevăr, zero. Directorul sportiv al interiştilor, Daniel Barbu, spunea, însă, cã acest succes trebuie legat de un altul, în etapa viitoare, pentru ca lucrurile sã fie, într-adevãr, pe drumul cel bun. „Sînt trei puncte mari. Este o victorie meritatã, care trebuie acoperitã cu un succes în partida cu Braşovul. Este bine cã am avut puterea sã revenim de la 2-1. Sperăm sã legăm douã victorii consecutive. Ne-a ieşit jocul, acum. Stoica a pregătit meciul foarte bine. N-am picat psihic şi am reușit sã revenim“, declara Barbu.

Principalul Interului, Ştefan Stoica, şi-a propus sã obţinã un rezultat bun şi în meciul de vineri, de pe propriul teren, la Mioveni, cu FC Braşov: „Am început şi noi sã prindem curaj, dupã rezultatele bune din deplasare. Uşor-uşor, începem sã prindem cheag în Liga I. Jucãm un fotbal frumos, chiar dacã nu ne iese tot timpul. Putem scoate un rezultat bun şi în meciul cu Braşovul, de vineri. Nu ne vom apãra şi vrem sã luãm minimum un punct“.

Interul a fost foarte aproape de a da o adevãratã loviturã pe piaţa transferurilor, Benone Lazãr fiind la un pas de a-l aduce la Piteşti pe portughezul Semedo. „În prima fazã, dupã ce îşi reziliase contractul, am purtat discuţii cu el. Dupã aceea, a primit oferta de la Unirea Urziceni şi am renunţat noi. Ne-a spus cã orice jucãtor îşi doreşte sã evolueze în Champions League şi l-am înţeles“, a declarat Ştefan Stoica.

2 răspunsuri to “Minimum un punct cu Braşovul”

  1. Mihai Naidin Says:

    Ar fi bine daca am scoate un punct cu brasovul. Totul este posibil pt. ca si astra a reusit cum a reusit si noi putem

  2. chris Says:

    Trebuie sa spargem gheata la Mioveni. Suntem pe un trend ascendent, echipa joaca bine, iar Brasovul nu este totusi Barcelona sau Manchester United. Mobilizare e cuvantul de ordine. Forza Inter! Diseara la stadion la sedinta tehnica!!!


Lasă un răspuns

