Radut nu stie cum este sa ratezi un 11 m


Mihai Rãduţ a marcat, duminicã, douã goluri importante pentru Internaţional, echipa antrenatã de Ştefan Stoica reuşind sã câștige cu 3-2 la Pandurii Tg. Jiu. Rãduţ este noua speranţã a echipei interiste, atrăgând, în cele patru etape de Liga I de pana acum, multe priviri asupra sa.

Cum a fost la Tg. Jiu?
– A fost greu, ce sã mai! Dar în tot acest timp, aveam încredere cã vom obţine cel puţin un punct. Am pregãtit meciul ca pe celelalte, la victorie, dar, ţinînd cont cã jucam în deplasare cu o echipã foarte bunã, şi un punct era bun pentru noi.

Pentru tine cum a fost?
– Pentru mine, personal, a fost cel mai fericit joc de pînã acum. Am reuşit sã înscriu în Liga I şi sã ajut echipa. Au fost primele mele goluri în Liga I. Am mai dat şi altãdatã douã goluri într-un meci.

Mai speraţi la 2-1?
– Aveam încredere cã o sã întoarcem rezultatul. Era oarecum frustrant, am dat şi barã, am condus cu 1-0, dar a venit şi penaltiul egalizator… Apoi, pe final, golul lui Vezan, o execuţie foarte frumoasã.

Cum vezi pe Internaţional, în actualul sezon?
– Avem echipã destul de bunã. Trebuie, însã, sã fim mai puternici şi mai omogeni. Avem echipã de locurile 1-10.

Jucaţi mai bine în deplasare…
– Aşa se întîmpla şi în Liga a II-a. Mai multe puncte am fãcut afarã. Nu gãsesc nici o explicaţie, oricum, acum, poate şi datoritã orei… S-a cunoscut cã a fost mai rãcoare afarã. La meciurile cu Gaz Metan şi cu Oţelul, a fost şi foarte cald…

Ai avut emoţii la 11 m?
– La penalti, sincer, în primã fazã, cînd a început tot stadionul sã fluiere, m-au cam trecut, aşa, nişte fiori… Dar m-am gîndit apoi cã trebuie sã dau gol, sã înscriu, şi m-am detaşat…

Ãla a fost colţul ales de la început?
– M-am gîndit din start sã dau în dreapta portarului. Am vãzut cã are tendinţa sã se arunce în partea cealaltã. Şi acolo dau eu de obicei. Nu am ratat pînã acum niciodatã un penalti, cînd am executat în meciurile oficiale. La juniori, am dat foarte multe.

Cãpitan la 19 ani
Deşi are doar 19 ani şi poate fi considerat de unii un jucãtor necopt, mijlocaşul Mihai Rãduţ a fost cãpitanul interiştilor în meciul de la Tîrgu Jiu. Stoica a explicat alegerea fãcutã: „Este un jucãtor extrem de valoros, care va creşte foarte mult, în timp. Am mare încredere în el, cum de altfel am în toţi jucãtorii din lot. A fãcut un meci bun şi a reuşit sã dea douã goluri. Eu am o relaţie foarte bunã cu toţi fotbaliştii şi, cînd greşesc, le spun în faţã ce am de spus. La noi în echipã nu existã râcă între jucători“.

Sursa curier.ro

Publicat în jucatori. Etichete: , . Leave a Comment »

Lasă un răspuns

