Benone Lazar infirma faptul ca este cercetat de DNA


Dupa cum, poate ca unii dintre voi  stiti, stirea aparuta in Pro Sport, conform căreia patronul echipei Benone Lazar ar fi cercetat de DNA, pentru acte de corupţie la nivelul arbitrilor, petrecute in sezonul trecut, azi a apărut in Curierul zilei interviul acestuia in care infirma acele zvonuri:
Domnule Lazãr, aţi ajuns pe la DNA?
– N-am fost în viaţa mea la DNA. Ce a apãrut sunt numai prostii. Poate mama mare sau tata mare, dar noi, nu. Nimeni din familia Lazãr nu a fost la DNA.
De ce credeţi cã au apãrut aceste informaţii?
– Eu ştiu, poate din invidia unora… Nici martor, nimic… Nu am nici o legãturã cu DNA. Mai mult, familia noastrã nu a avut niciodatã nici un fel de probleme cu justiţia.
Aveţi vreo legãturã cu pariurile sportive?
– Nici una! Nu am jucat niciodatã la pariuri. Mã mai sunau mulţi sã mã întrebe ce sã joace la meciuri, dar le închideam, fãrã sã le dau vreun rãspuns. Habar nu am de ce au apãrut aceste lucruri. Eu vreau sã dorm liniştit noaptea şi nu am de-a face cu aceste lucruri.
Credeţi cã se joacã la pariuri în ligile I şi a II-a?
– Habar nu am. Nici nu mã intereseazã. Pe mine mã intereseazã de mine şi de echipã.

Interviu acordat cotidianului Curierul zilei

Le sugeram celor de la Pro Sport sa se apuce sa scrie despre Simona Senzual sau alte dive dambovitene, pentru ca in sport nu au ce cauta, si ei sunt printre cei care ucid fotbalul prin articolele lor scrise numai ca sa umple paginile unui ziar, care nu face altceva decat sa ne murdareasca mainile de tus. Vrem sa citim stiri corecte, in care sa se faca o ancheta jurnalistica, nu vorbe in vant!

Publicat în stiri. Etichete: , . 4 Comments »

4 răspunsuri to “Benone Lazar infirma faptul ca este cercetat de DNA”

  1. Mihai Naidin Says:

    Foarte bine ce a spus despre prosport !!!! Aia stiu sa faca numai increngaturi!

  2. lancierul Says:

    nu. dansul a raspuns numai la intrebari. noi am scris mai departe despre pro sport. este opinia mea!

  3. Mihai Naidin Says:

    Ok atunci foarte bine ce ai spus despre prosport !!!! Aia stiu sa faca numai increngaturi!

  4. Trackback Says:

    Comentario…

    [..]Articulo Indexado Correctamente[..]…


Lasă un răspuns

