Stefan Stoica prefera arbitrii romani


Ieri, la conferinţa de presă organizată de către clubul Internaţional Curtea de Argeş au luat parte antrenorul Ştefan Stoica, directorul sportiv Daniel Barbu şi căpitanul echipei, Mihai Răduţ. Tehnicianul alb – roşilor a punctat mai multe aspecte, printre care victoria de la Târgu Jiu, meciul din această seară contra celor de la FC Braşov, dar şi-a exprimat şi părerea cu privire la aducerea arbitrilor străini în campionatul românesc de fotbal.
„Este frumos când ajung în faţa dumneavoastră după o victorie la Pandurii Târgu Jiu, o echipă care nu a mai pierdut pe teren propriu de doi ani de zile. Pentru noi a fost una caldă, alta rece. Este bine că suntem din nou la 0 la adevăr şi că am reuşit două victorii în deplasare la două echipe foarte puternice. Să înscrii trei goluri la Târgu Jiu este este un lucru extraordinar. Totuşi, am avut vreo 10 – 15 minute în care am cam pierdut jocul. Norocul nostru e că nu au putut ei să forţeze motorul. Avem tot ce ne trebuie la ora actuală. Băieţii şi-au găsit ritmul mult mai repede decât eu m-aş fi aşteptat. Într-adevăr, am avut şi şansă, însă şansa este esenţială în obţinerea unei victorii la acest nivel. În schimb, am jucat un fotbal curat, nu am practicat antijocul şi iată că totul s-a terminat cu bine.“, a declarat Ştefan Stoica.

Aşteaptă pauza ca pe pâinea caldă

„Urmează pentru noi o partidă foarte, foarte dificilă, dar începem să fim din ce în ce mai optimişti. Braşovul este o echipă care joacă pe devieri, în forţă. Ne va fi greu, pentru că iar nu ne vom simţi şi noi acasă. În sufletele nostre simţim cu toţii acest lucru şi ne afectează, inclusiv pe mine, ca antrenor. Nu vreau să supăr pe nimeni spunând acest lucru, pentru că am întâlnit la Mioveni oameni extraordinari care ne-au asigurat toate condiţiile. Ne propunem să tratăm psihologic aceste me-ciuri ca fiind unele în deplasare şi vom vedea ce va ieşi. Cel mai mult îmi doresc să trecem cu bine de jocul cu FC Braşov, după care va urma o perioadă de pauză în care o să ne rezolvăm toate problemele fizice. Vom merge la Poiana Braşov, acolo unde vom efectua o perioadă de pregătire spartană, pentru ca pe viitor să ţinem ritmul, să găsim ecuaţia perfectă care să ne ducă spre cât mai multe meciuri bune.“, a declarat tehnicianul argeşenilor.

Florin Popa se va opera astăzi, la Bologna

„Cu excepţia lui Cătălin Lazăr şi Florin Popa nu avem probleme de lot în ce priveşte partida din această seară. Toţi jucătorii sunt valizi pentru acest joc. Este mai rău cu Florin Popa, care va lipsi aproximativ patru sau chiar cinci luni. El va fi operat astăzi, la Bologna, de către medicul care s-a ocupat şi de Nicolae Dică.“, a declarat antrnorul Ştefan Stoica.

Va sosi la echipă un fundaş de 1,90 metri

„Mai avem ceva de lucrat la defensivă. Postul de fundaş este unul foarte dificil. Fundaşii sunt dispuşi la cartonaşe roşii sau la accidentări grave. Aşteptăm zilele acestea un jucător masiv din Liga a II-a franceză. Are 1,90. Sper să facem treabă cu el.“, a declarat Ştefan Stoica.

„Nasser parcă joacă de când lumea la Internaţional!“

„Nasser este un câştig pentru noi. Se comportă ca şi cum ar fi de când lumea la Internaţional. Am fost nevoit să îl introduc în partida de la Târgu Jiu, deşi era venit de câteva zile la echipă. Important este că nu a dezamăgit şi a arătat dorinţă.“, a declarat tehnicianuul celor de la InternaţionalCurtea de Argeş.

Aducerea arbitrilor străini, „o ruşine“

„Eu nu sunt omul care să se teamă de arbitraj. Sunt sigur că în România nu se mai fac astfel de lucruri. Faptul că se discută despre aducerea arbitrilor străini mi se pare o mare ruşine. Dacă am ajuns ca problemele nostre, ca naţiune, să ni le rezolve străinii, este foarte grav. Sincer vă spun, prefer să pierd cu un arbitru român la centru decât să vină să mă fluiere un străin. Trebuie să fim şi noi mai îngâmfaţi, mai plini de noi, nu mereu la mâna altora. Aşa nu ne vom schimba mentalitatea în veci.“, a declarat Fane Stoica.

Răduţ vrea să continue cu goluri multe în Liga I

„Am fost foarte bucuros că mi-am ajutat echipa prin cele două goluri înscrise la Târgu Jiu. Este prima mea dublă în Liga I şi sper să continui la fel de bine. Referitor la meciul cu FC Braşov, pot spune că vom întâlni un adversar foarte bun, cu un potenţial mare, însă noi avem foarte mare nevoie de victorie şi sper din tot sufletul să le obţinem.“, a declarat Mihai Răduţ.

„Mihai are caracter de învingător!“

„Banderola de căpitan nu este o povară pentru mine. Sunt mândru că domnul Stoica mi-a încredinţat-o. Acest lucru mă motivează şi mai mult şi bineînţeles, mă face să mă simt mult mai responsabil.“, a declarat tânărul atacant Mihai Răduţ.  „Banderola a primit-o pentru că o merită. La 18 ani ai lui este valoros şi are acel caracter de învingător, de «şef de orchestră».“, a completat antrenorul Ştefan Stoica.

Viorel Moldovan nu se aşteaptă la o victorie facilă în disputa cu Internaţional

Antrenorul echipei FC Braşov, Viorel Moldovan, îşi doreşte ca echipa sa să obţină victoria în partida din această seară împotriva celor de la Internaţional Curtea de Argeş. Cu toate acestea, tehnicianul braşovenilor nu se aşteaptă la o partidă deloc uşoară şi recunoaşte că Internaţional este o formaţie care a practicat un joc foarte bun în acest debut de campionat. „Vom avea un meci dificil la Mioveni. Vom întâlni o echipă nou-promovată care are în componenţa jucători buni, joacă cu mult entuziasm şi au o bună dinamică de joc. Noi trebuie să mergem să ne impunem şi să câştigăm acest meci. Jocul nu este dinainte câştigat. Am vorbit cu jucătorii şi le-am spus că trebuie să avem do-rinţa enormă să câştigăm cele trei puncte. Avem un culoar favorabil şi trebuie să profităm de acest lucru. Tre-buie să confirmăm perioada bună prin care trecem. Nu-mi pierd capul aşa uşor că suntem acum pe primul loc. Suntem doar la început de drum şi încă nu am realizat nimic. Important este unde vom fi la finalul campionatului. Dacă ne vom clasa pe un loc care ne va da posibilitatea să jucăm în Europa League ar fi un lucru extraordinar, iar obiectivul nostru ar fi îndeplinit.“, a declarat Viorel Moldovan, antrenorul echipei FC Braşov, la conferinţa de presă dinaintea partidei cu Internaţional Curtea de Argeş.

Sursa ziarultop.ro

Lasă un răspuns

