Ştefan Stoica: „Jucătorilor mei le-a lipsit şmecheria fotbalistică”


„Meciul a durat 10 minute pentru noi. După ce am rămas în 10 oameni şi am primit golul din penalty, nu am mai reuşit să revenim. Pentru a reuşi aşa ceva trebuie să fii foarte puternic. Jucătorilor mei le lipseşte acea şmecherie fotbalistică pe care cei de la Braşov, mai experimentaţi, au exploatat-o la maximum. Chiar dacă am pierdut astăzi, rămânem acolo, la mijlocul clasamentului. Aveam 2 săptămâni în care să mergem în cantonament la Poiana Braşov şi să încercăm să ne punem la punct”, a spus Ştefan Stoica la conferinţă.

„Mi-a fost teamă înainte de acest meci pentru că Inter venea după două succese în deplasare, dar jucătorii mei au dat dovadă de profesionalism şi au făcut o primă repriză de excepţie.” a spus, printre altele, Viorel Moldovan la conferinta de presa ce a avut loc după meci.

După ce în prima repriză a şomat, Internaţional Curtea de Argeş neavând atacanti in teren , Dani Coman a fost lovit de ghinion în debutul părţii secunde a meciului. La o fază banală în careul lui FC Braşov, portarul a intervenit la un balon, după care a solicitat schimbarea, acuzând dureri de spate. Sa speram ca va putea evolua in meciul cu Franta din 5 septembrie de la Paris.

2 răspunsuri to “Ştefan Stoica: „Jucătorilor mei le-a lipsit şmecheria fotbalistică””

  1. jean Says:

    Pacat ca nu il ascultati pe pustanul ala care e sef de galerie!! Daca l-ati asculta si a-ti striga tot am face o galerie frumoasa!!! E bun pustiul!!

  2. jean Says:

    pacat ca nu il ascultati pe pustanul ala care e seful galeriei!! Daca l-ati asculta si a-ti striga toti ar fi o galerie frumoasa!! Le are pustiul!!!


Lasă un răspuns

