Rapid a facut spectacol


Aceasta a fost declarația lui Ștefan Stoica, după meciul cu Rapid:

“Este al treilea meci din ultimile 4 in care am avut un om in minus din prima repriza. Desi suntem o echipa cuminta, azi nu cred ca am facut mai mult de 5-6 faulturi, am luat un cartonas rosu repede. Am venit sa jucam, chiar si cu un om in minus, nu mi-am pus echipa pe doua linii, cu tactica sa bubuim mingile. Rapid e o echipa impotriva careia e greu sa joci si 11 la 11, in situatia noastra e si mai greu, si asta s-a vazut mai ales in mitanul secund, cand adversarii nostri au facut spectacol.”

Publicat în declaratii. Etichete: , . 1 Comment »

Un răspuns to “Rapid a facut spectacol”

  1. mihainaidin Says:

    mai bine plecati domnu stoica …..


Lasă un răspuns

