Suntem decişi sã tãiem în carne vie!


Internaţional Curtea de Argeş vrea sã profite de aceastã pauzã competiţionalã din Liga I, cauzatã de meciurile echipei naţionale a României, pentru a aduce la acelaşi nivel de pregãtire toţi jucãtorii din lot. Conducerea clubului piteştean a stabilit pentru acest week-end douã meciuri de verificare, ce ar putea fi ultimele pentru jucãtorii care au dezamãgit.

Astãzi, de la ora 17.30, interiştii vor întîlni, la Poiana Braşov, pe FC Braşov, iar mîine, de la ora 16, pe stadionul de la Curtea de Argeş, piteştenii vor întîlni pe Pandurii Tîrgu Jiu. Pentru fotbaliştii lui Stoica, aceste douã jocuri vor fi hotãrîtoare pentru rãmînerea la echipã: „În aceste meciuri vom vedea fiecare jucãtor ce poate, iar dupã aceea vom trage linie. Suntem decişi sã tãiem în carne vie! Cine nu va face faţã ar fi mai bine sã ne lase în pace. Nu mai avem timp de experimente. Sunt supãrat pe atitudinea unora. Ei trebuie sã înţeleagã faptul cã în teren nu mai joacã numele. Sîntem decişi sã spunem stop, iar cine va lupta pentru aceastã echipã va rãmîne, iar cine nu, va pleca singur. Am şi eu partea mea de vinã, pentru cã am fost de acord sã fie aduşi acești fotbaliști“, a fost de pãrere tehnicianul argeşean.

„Sunt pregãtit sã fiu sacrificat!“

Dupã ce au stabilit performanţa negativã de a nu cîştiga nici un punct pe teren propriu în cele cinci meciuri disputate la Mioveni, staff-ul tehnic al Interului este convins cã aceastã perioadã neagrã poate fi depãşitã în scurt timp. Cele mai bune momente de a redresa situaţia din clasament sînt jocurile de sãptãmîna viitoare, din deplasare, de la Alba Iulia, şi cel de peste douã sãptãmîni, de la Mioveni, cu Astra Ploieşti.
Stoica este convins cã un success al elevilor lui în Cetatea Unirii va schimba radical situaţia: „Urmãtoarele douã jocuri vor fi pe viaţã şi pe moarte pentru noi! Cei care vor intra în teren trebuie sã dea totul. Avem 9 puncte în clasament şi nu e totul pierdut. O victorie la Alba Iulia ne poate duce pe locul 12. Dacã vom cîştiga şi meciul cu Astra, putem reveni la normal. Pentru noi, echilibrul s-a rupt dupã meciul cu Iaşiul. Nu am fost lãsaţi sã facem 12 puncte, pentru cã ne duceam destul de sus în clasament. Bãieţii sînt conştienţi de urmãtoarele douã jocuri cã sînt capitale. Victoria este cel mai mai bun psiholog, pentru cã rezultatele îţi dau încredere. Sînt convins cã fotbaliştii ãştia pe care îi avem o sã joace fotbal, dar pînã atunci o sã dãm în hepatitã. O sã ne iasã sufletul cu ei, dar tot o vom scoate la capãt. Mergem la Alba Iulia sã luptãm şi sã venim cu puncte. Şi în meciul cu Astra vom face la fel. Eu sînt pregãtit sã fiu sacrificat, dacã nu va merge treaba aşa cum trebuie“.

,,Îmi este ruşine de aceste rezultate!“

Antrenorul Interului, Ştefan Stoica, este nemulţumit de rezultatele echipei din ultimul timp şi de locul pe care îl ocupã în clasament. Tehnicianul argeşenilor a gãsit şi explicaţia pentru aceste rezultate slabe. În opinia lui, vina este atît a lui, cît şi a jucãtorilor care nu pun osul la treabã.
Stoica este decis sã mizeze pe tineri, dupã ce fotbaliştii experimentaţi l-au dezamãgit: „Traversãm o perioadã foarte grea, pentru cã venim dupã trei înfrîngeri urîte. E dureros şi îmi este ruşine de aceste rezultate. Nu am mai pãţit aşa ceva pînã acum! Acel puţin echilibru care era la echipã s-a stricat dupã meciul cu Poli Iaşi. Am pierdut aceste meciuri, dar mã deranjeazã cã nu avem puţinã rãutate în joc. Eu le spun mereu fotbaliştilor sã fie mai agresivi. Cum am primit gol, parcã se surpã totul. Ştiu de ce se întîmplã aşa ceva. Pentru cã acei jucãtori cu nume pe care îi bãgãm în teren nu au mai evoluat de mult timp. Avem în echipã fotbalişti care vin dupã un an de pauzã, iar acest lucru îşi pune amprenta asupra evoluţiilor din teren. În meciul cu Timişoara, în teren am avut doar un singur jucãtor care a evoluat în echipa de anul trecut. Îmi dã de gîndit aceastã problemã. Elevii mei sînt fãcuţi sã joace, iar dacã nu fac acest lucru, sînt dispus sã bag tinerii“, a spus Stoica.

Curier.ro

Lasă un răspuns

