Stoica vrea ca jucatorii sa dea totul pe teren


Stefan Stoica asteapta cu nerabdare jocul de vineri, din deplasare, cu Unirea Alba Iulia, dar si pe cel din etapa viitoare, de la Mioveni, cu Astra Ploiesti si crede in redresarea reprezentantei judetului Arges in Liga 1.

În opinia lui Stoica, aceste douã jocuri vor fi capitale pentru soarta echipei sale: „Urmãtoarele douã meciuri vor fi pe viaţã şi pe moarte pentru noi. Cei care vor intra în teren trebuie sã dea totul. Avem 9 puncte în clasament stefan_stoicaşi nu este totul pierdut. O victorie la Alba Iulia ne poate duce pe locul 12. Mergem sã luptãm şi sã venim cu puncte. Le cer jucãtorilor sã îşi dea viaţa pe teren. Putem ieşi din situaţia în care sîntem dacã obţinem minimum patru puncte. Şi în meciul cu Astra vom face la fel. Am dat afarã cîţiva jucãtori care nu au pus suflet pentru aceastã echipã şi voi mai da pînã cînd voi reuşi sã fac ce mi-am propus. Jucãtorii trebuie sã înţeleagã faptul cã e nevoie de o altã atitudine decît cea pe care au avut-o pînã acum, pentru a redresa aceastã situaţie“. Dupã nouã etape din acest tur de campionat, Internaţional Curtea de Argeş a acumulat 9 puncte şi ocupã locul 15 în clasament.

În eventualitatea în care echipa nu va obţine rezultatele mult aşteptate, Ştefan Stoica este pregãtit sã plece de la Internaţional: „Eu sînt pregãtit sã fiu sacrificat, dacã nu va merge treaba aşa cum trebuie. Am venit la Internaţional pentru domnul Lazãr şi vrem sã facem o echipã bunã. Eu nu sînt omul care sã ţinã de scaun cu orice preţ. Dacã şefii clubului considerã cã echipa poate obţine rezultate mai bune fãrã mine, nu va fi nici o problemã şi mã voi da la o parte“.

Dupã înfrîngerea cu Poli Timişoara, de pe propriul teren, Ştefan Stoica şi-a dus elevii într-un cantonament la Poiana Braşov. În week-end, Interul a disputat şi douã jocuri de verificare, unul terminat la egalitate, 1-1, cu FC Braşov, iar altul pierdut cu 1-2 în faţa celor de la Pandurii. Dupã aceste douã confruntãri, principalul argeşenilor s-a declarat mulţumit de evoluţia unor jucãtori din lotul pe care îl are la dispoziţie: „În aceste douã jocuri am folosit echipe diferite, pentru a putea vedea care este potenţialul fiecãrui jucãtor. Sînt mulţumit de faptul cã am reuşit sã aducem aproape la acelaşi nivel de pregãtire toţi jucãtorii. Pentru noi acest lucru a fost o mare problemã deoarece au venit în tranşe. Dacã este sã vorbesc despre joc, pot spune cã a doua reprizã din meciul cu Braşovul m-a mulţumit. Aşa ar trebui sã jucãm tot timpul şi în campionat. Cu Pandurii am fost nevoit sã fac improvizaţii, pentru cã ne-au lipsit ambii fundaşi dreapta. Nu conteazã foarte mult aceste rezultate, pentru cã scopul a fost altul. Am vrut sã-i aduc la acelaşi nivel de pregãtire şi pe cei care au evoluat mai puţin în campionat“.

Eu sînt pregãtit sã fiu sacrificat dacã nu va merge treaba aşa cum trebuie. Am venit la Internaţional pentru domnul Lazãr şi vrem sã facem o echipã bunã. Dacã şefii clubului considerã cã echipa poate obţine rezultate mai bune fãrã mine, nu va fi nici o problemã şi mã voi da la o parte“, a spus Stoica.

Intr-un sondaj realizat de www.interisti.ro, in care cititorii erau intrebati daca vor ca antrenorul Interului sa plece de la echipa, acestia au raspuns:

  • Nu (44%, 16 Votes)
  • Da (31%, 11 Votes)
  • Ar mai trebui lasat 2 etape (25%, 9 Votes)

Pana in acest moment au votat 36 dintre cititorii site-ului.

Lasă un răspuns

