Condamnati sa castige


Pentru fotbaliştii de la Internaţional Curtea de Argeş, meciul de astãzi cu Unirea Alba Iulia şi cel din etapa viitoare cu Astra Ploieşti, de la Mioveni, pot fi un nou început, dupã seria de eşecuri din ultimul timp.[singlepic id=10 w=320 h=240 float=right]

Cele douã confruntãri sînt capitale pentru argeşeni, deoarece întîlnesc adversari cu care se bat sã rãmînã în primul eşalon şi anul viitor.

Tehnicianul Interului, Ştefan Stoica, considerã cã aceste douã întîlniri sînt ca douã finale pentru echipa lui: „Pentru noi urmeazã douã jocuri cu echipele cu care ne vom lupta pentru evitarea retrogradãrii. Sînt cele mai importante meciuri şi sîntem pregãtiţi pentru aceste rãzboaie. Venim dupã o serie de înfrîngeri şi vrem sã ne îndeplinim obiectivul. Acest lucru îl spun şi adversarii. Sînt douã meciuri cruciale şi foarte aprige. Am schimbat felul de a gîndi al jucãtorilor, pentru cã au avut loc mai multe schimbãri. În aceastã întrerupere de campionat, am adus jucãtorii la acest nivel de pregãtire. De cei care nu au înţeles cã trebuie sã lupte pentru aceastã echipã ne-am despãrţit. Şi eu mi-am schimbat strategia. Am luat ceva din comunismul lui Lobanovschi. De acum încolo, cine poate sã joace va rãmîne la echipã, iar cine nu, va pleca. Nu mai este loc de sentimentalisme şi nu voi ţine cont de numele jucãtorilor. Voi merge la marginea terenului. Toţi jucãtorii trebuie sã fie soldaţi. La Alba Iulia mergem sã luptãm şi voi introduce în teren jucãtorii care vor sã facã progrese. Nu avem probleme de lot pentru acest meci. La Alba Iulia este destul de frig, pentru cã a nins. Am urmãrit adversarul în partida cu Universitatea Craiova. Nu mai sînt echipe slabe şi este posibil orice rezultat“.

Partida de astăzi dintre Internaţional Curtea de Argeş şi Unirea Alba Iulia va fi o reeditare a confruntărilor care au avut loc în sezonul precedent în Liga a II-a. Cele două formaţii au făcut parte din seria a II-a din Liga a II-a şi cele două meciuri au fost foarte interesante. Meciul tur de la Alba Iulia a fost unul în care Internaţional a fost foarte aproape de a obţine victoria. În mi-nutul 85 al acelui meci argeşenii conduceau cu scorul de 3 – 1, dar gazdele au revenit incredibil şi au obţinut o remiză, partida terminându-se cu scorul de 3 – 3. Meciul din returul campionatului a fost unul mult mai echilibrat, iar cei de la Internaţional s-au impus la limită cu scorul de 1 – 0.

Forza International!

Sursa

Lasă un răspuns

