Stefan Stoica: "Am meritat victoria"


Ştefan Stoica, tehnicianul echipei Internaţional Curtea de Argeş, a comentat pentru Gsp.tv meciul caştigat de echipa sa cu Unirea Alba-Iulia, scor 2-1, spunînd că argeşenii au dominat partea a doua a meciului şi au meritat pe deplin victoria.

„Încerc şi eu să găsesc o soluţie pentru meciurile de acasă. S-au pierdut multe puncte pentru că unele echipe sunt prea puternice pentru noi. Astăzi am jucat împotriva unui adversar de acelaşi nivel cu noi. Am dominat în repriza a doua şi cred că am meritat victoria.

Sunt anumiţi jucători care nu au înţeles că noi ne luptăm să supravieţuim. Trebuia să le dau o şansă şi acestor tineri care se pregătesc zi de zi foarte mult. Chiricheş este puţin supărat, dar aşa se clădesc jucătorii puternici”, a spus Ştefan Stoica la GSPTV.

Un răspuns to “Stefan Stoica: "Am meritat victoria"”

  1. mihainaidin Says:

    ma bucur ca am castigat


Lasă un răspuns

