Daca pierdem cu Rapid, mergem sa castigam la Vaslui


Internaţional Curtea de Argeş a reuşit să obţină duminică prima victorie pe teren propriu din acest sezon. Argeşenii au învins cu scorul de 2 – 1 pe cei de la Astra Ploieşti, prin golurile marcate de către Itu şi Vezan. La acest succes a contribuit şi căpitanul trupei pregătite de către Ştefan Stoica, Mihai Răduţ. Acesta consideră că cele două victorii consecutive obţinute în ultima perioadă sunt foarte preţioase, mai ales că au fost obţinute şi împotriva a două echipe care se luptă şi ele pentru evitarea retrogradării.

•  Mihai, cât de greu a fost meciul cu Astra?
– A fost o partidă dificilă, pentru că veniseră la Mioveni să câştige fiindcă se află în preajma locurilor retrogra-dabile. mihai-radutMă bucură faptul că am câştigat primul meci pe teren propriu în acest sezon şi ceea ce este mai important este că învins într-o partidă în care am întâlnit una dintre formaţiile ce au acelaşi obiectiv ca şi noi şi anume evitarea retrogradării.
•  Cât de importante sunt victoriile cu Alba Iulia şi Astra?
– În primul rând, contează faptul că am obţinut pentru prima dată două victorii consecutive. Acest lucru ne dă o încredere şi mai mare pentru partidele care vor urma. Într-adevăr aceste puncte sunt foarte importante pentru că am câştigat contra a două echipe care se bat şi ele acolo jos. Poate că aceste puncte au o valoare mai mare, pentru că până la urmă nimeni nu se aştepta să câştigăm la Dinamo sau la Pandurii, care după părerea mea sunt două echipe mai bune, în schimb în aceste două meciuri trebuia neapărat să ne impunem.
•  Exista o teamă a partidelor de la Mioveni?
– Nu îi pot spune teamă, ci mai de grabă o frustrare şi asta pentru faptul că am jucat 5 partide acasă şi nu aveam niciun punct. Este bine că am pus punct acestei situaţii şi am învins pe Astra Ploieşti. Deja înaintea fiecărui meci de la Mioveni, cu toţii ne gândeam că trebuie să câştigăm, să punem capăt ghinionului.
•  Ce aştepţi de la me-ciurile cu Rapid şi Vaslui?
– Sunt două partide dificile. Vom întâlni două echipe puternice, care traversează o perioadă destul de fastă. Totuşi, s-a văzut în acest sezon că orice este posibil şi că prin dăruire şi muncă nimeni nu este de neînvins, aşa că noi mergem să ne jucăm şansa în fiecare dintre aceste jocuri. Noi ne gândim la victorie, însă acum să vedem ce va ieşi.
•  Ai prefera o victorie în Cupă cu Rapid sau una în campionat cu Vasluiul?
– Nu ne gândim niciodată la un alt joc decât la cel următor. Aşa că pe moment nouă ne stă capul doar la partida cu Rapid. Suntem conştienţi că va fi un meci greu, ei ne-au învins în campionat cu 4 – 0, dar sigur lucrurile vor sta altfel la meciul de joi seara. Vom aborda fiecare meci la victorie, aşa că nici nu se pune problema să aleg între un meci sau altul. Vom juca fotbalul nostru cu Rapid, dacă vom câştiga vom merge cu un moral bun la Vaslui, dar dacă vom pierde nu se va întâmpla nimic şi ne vom gândi doar la partida din campionat.
•  Mihai, cum te simţi să fii căpitan la doar 19 ani?
– Este o mare responsabilitate pentru mine. Eu sunt foarte recunoscător domnului Ştefan Stoica, pentru că are încredere în mine şi de fiecare dată încerc să mă achit cât mai bine de treabă la fel ca şi toţi ceilalţi colegi ai mei. Sper să nu dezamăgesc în această postură şi totul să iasă foarte bine de fiecare dată.
•   Faptul că eşti căpitan te ajută să cucereşti mai uşor fetele?
– Nici nu se pune problema. În plus, eu am o prietenă de doi ani de zile şi nu stau să mă gândesc să cuceresc fete.

Publicat în stiri. Etichete: , . Leave a Comment »

Lasă un răspuns

