Stiri pe scurt


Mihai Rãduţ a scãpat de protezã şi revine într-o lunã

Meciul de duminicã, pe care Interul l-a disputat în campionat, la Vaslui, a avut urmãri grave pentru mijlocaşul Mihai Rãduţ. Tînãrul fotbalist argeşean a suferit o fracturã de pomete în urma unui duel aerian cu un adversar şi a pãrãsit terenul de joc pe targã. Ieri dimineaţã, Mihai Rãduţ a fost operat la clinica Spitalului Universitar din Bucureşti. Intervenţia chirurgicalã a durat 45 de minute şi a fost reuşitã, în opinia medicilor.
„Operaţia a reuşit. Mihai nu va fi obligat sã poarte protezã, pentru cã, la un moment dat, se punea problema sã-i fie implantat un şurub în obraz“, a spus mama jucãtorului. Conform estimãrilor medicilor, Rãduţ va putea sã-şi reia pregãtirea peste o lunã, cînd se terminã turul de campionat în Liga I. Preşedintele Interului, Emanuel Marinescu, a spus cã viaţa jucãtorului a fost pusã în pericol: „Am avut mare noroc, pentru cã osul fracturat se putea duce spre tîmplã. Mã deranjeazã faptul cã cei de la Vaslui nu au dat nici mãcar un telefon dupã acest incident. A fost un atac criminal al lui Akopo! Trebuia sã i se dea roşu direct, pentru cã i-a fost pusã în pericol viaţa jucãtorului. Cea mai micã pedeapsã care se impunea pentru acest lucru este de şase etape. Nici mãcar un cartonaş galben nu a primit!“.

„Vom juca şi pentru Rãduţ“

Dupã evoluţia foarte bunã din meciul de la Vaslui, atacantul Andrei Zãgrean sperã sã îşi treacã numele pe lista marcatorilor, în cît mai scurt timp. Fotbalistul are mari şanse sã facã parte din primul unsprezece pe care Stoica îl va trimite astãzi în teren.

„Ne aşteaptã un meci foarte greu cu Universitatea Craiova. Adversarul îşi va vinde foarte scump pielea, avînd în vedere locul pe care îl ocupã acum în clasament. Vreau sã fim concentraţi şi sã luãm toate punctele puse în joc. Sperãm ca acest meci sã-l cîştigãm şi cu sufletul. Nu mi-e fricã de Dorel Stoica, omul care mã va marca. Vom juca şi pentru Mihai Rãduţ, pe care îl aşteptãm cît mai repede sã revinã printre noi. Sper ca astãzi sã marchez primul meu gol pentru Internaţional“, a declarat vîrful venit în aceastã varã de la Unirea Alba Iulia, care a semnat un contract pe trei sezoane cu interiştii.

Atacantul Lucian Itu: „Este un meci de 6 puncte“

La conferinţa de presã de ieri a fost prezent şi atacantul Lucian Itu, care a vorbit despre meciul cu Universitatea Craiova: „Este un joc de 6 puncte, pentru cã întîlnim o echipã care se aflã la retrogradare. Vom lupta pînã în ultimul minut pentru a obţine victoria. Sînt mulţumit de parcursul bun pe care l-am avut în deplasare. Din cîte se pare, nu ne cade bine terenul de la Mioveni. Oamenii care vin mereu la tribuna a doua ne vorbesc numai de rãu. Sper ca acum, cînd am început sã avem rezultate, lumea sã ne încurajeze. Sînt convins cã rezultatele vor atrage şi spectatorii“.

Interul merge cu echipa a treia la Vaslui!

Înfrîngerea din campionat, de la Vaslui, a lãsat un gust amar conducerii şi staffului tehnic al Interului. Piteştenii nu vor sã mai audã de echipa finanţatã de Adrian Porumboiu, din cauza manierei de arbitraj a centralului buzoian Georgian Ionescu.
Ştefan Stoica apreciazã cã înfrîngerea a fost cauzatã în mare mãsurã de maniera tendenţioasã în care a condus meciul arbitrul central Georgian Ionescu şi îşi va lua mãsuri la meciul din sferturile Cupei României. „ Arbitrul ãsta din Buzãu a fost rãu intenţionat şi nu înţeleg de ce. Eu îl ştiu pe el de pe vremea cînd antrenam la Buzãu. Am stat cu el şi la cafea cît timp am antrenat acolo, însã nu pot sã înţeleg maniera lui de arbitraj. Se vedea foarte clar cã îi era fricã sã fluiere şi loviturile din marginea careului de 16 m.  A fãcut tot posibilul sã ne dezavantajeze. Deşi eu am fost de acord ca meciurile din campionatul nostru sã fie arbitrate de români, faptele petrecute în ultimul timp m-au fãcut sã îmi schimb opinia. Din cîte se pare, noi nu putem sã ne facem ordine în arbitraj şi de aceea mulţi vor sã aducem arbitri strãini. În afarã de arbitraj, am avut şi alte probleme la Vaslui. Am fost nevoiţi sã ne cazãm la un hotel aflat la 40 de km de Vaslui, pentru cã în acel oraş toate hotelurile sînt ale lui Porumboiu şi nu am gãsit nici unul liber. Pentru jocul de Cupã, din sferturi, nu îmi fac griji.  Vom merge acolo cu echipa a treia de la Curtea de Argeş. Ce rost are sã ne luptãm degeaba acolo?! Se pare cã nu sîntem lãsaţi sã jucãm“, a spus Stoica.

Fãrã marcaj special la Costea

Ştefan Stoica a stabilit strategia pe care o va adopta în meciul de azi cu Universitatea Craiova. Principalul piteştenilor a spus cã nu va acorda o atenţie specialã vedetelor din lotul Universitãţii şi în special lui Florin Costea, jucãtor care a îmbrãcat de cîteva ori şi tricoul echipei naţionale: „Toţi vor avea parte de acelaşi tratament! Nu voi pune sã i se facã marcaj special lui Florin Costea. Oltenii au mai mulţi jucãtori periculoşi şi trebuie sã fim atenţi la toţi“.

Abiodun, incert

În confruntarea cu oltenii, Stoica nu va putea conta pe serviciile nigerianului Abiodun Agumbiade. Fotbalistul de culoare este incert pentru acest meci, dupã ce s-a lovit la un antrenament al echipei, din aceastã sãptãmînã. În lotul argeşenilor va reveni ivorianul Emanuel Kone, care a fost menajat la meciul din etapa trecutã, de la Vaslui, jucãtorul nefãcînd deplasarea în Moldova.

Suspendat şi amendat

Comisia de Disciplinã a Ligii Profesioniste de Fotbal a judecat ieri cazurile petrecute în etapa trecutã, printre care şi pe cel al lui Ştefan Stoica, tehnician care, la meciul de la Vaslui, a fost trimis în tribunã de arbitrul Georgian Ionescu. Antrenorul Interului a fost suspendat douã etape şi amendat cu 2.300 de lei, iar Ştefan Stoica nu va putea sta pe bancã la meciul de astãzi, cu Craiova, şi în etapa urmãtoare, cu Unirea Urziceni. Stoica a explicat eliminarea de la Vaslui: „Eu am aruncat cu fesul în teren, dupã o decizie care m-a nemulţumit. Nu am spus nici un cuvînt şi am vrut sã îmi iau fesul înapoi. Centralul Ionescu a crezut cã vreau sã mã duc la el, sã îi cer socotealã şi m-a trimis în tribunã“.

Publicat în stiri. Etichete: . Leave a Comment »

Lasă un răspuns

