Cornel Frasineanu: "Nu suntem lasati sa castigam"


Cornel Frasineanu, este fără doar si poate unul dintre cei mai indisciplinați jucători din acest tur de campionat, judecat după numărul de eliminari din jocurile oficiale. Intr-un interviu acordat pentru curier.ro, Cornel considera ca echipa a fost dezavantajata de mai multe ori in acest campionat.

Ce ne-a lipsit sã scoatem un rezultat bun?
– Nu am fost lãsaţi, în primul rînd, sã cîştigãm. Nu ni s-a dat penalti şi ne-au lãsat şi în zece oameni. Eu cred cã meritam sã scoatem un egal, cel puţin. Şi cînd am rãmas în zece oameni i-am dominat.
Cum comentezi eliminarea ta?
– Consider cã am fost eliminat pe nedrept. Cînd am primit al doilea cartonaş galben, am fost faultat în careu şi nu am simulat, aşa cum a crezut Alexandru Deaconu. În prima reprizã, la Costea a fost simulare, însã nu s-a dat nimic.
Este al treilea roşu pe care îl primeşti în acest tur de campionat…
– Aşa este, însã nu este vina mea. Arbitrii au ceva cu noi şi nu ne lasã sã cîştigãm! Au vãzut cã am realizat 15 puncte şi fac tot posibilul sã ne ţinã acolo în subsolul clasamentului. Nu ne lasã sã ne distanţãm. Dacã am fi cîştigat cele trei puncte puse în joc, cred cã în mare mãsurã scãpam de emoţii.
Putem recupera punctele pierdute în meciul de peste douã sãptãmîni, cu Unirea Urziceni?
– Vom face tot posibilul sã scoatem un rezultat bun. Sînt convins cã ne putem reveni. În ultimul timp, echipa joacã din ce în ce mai bine, însã de fiecare datã ni s-a tãiat elanul prin eliminãrile care au fost dictate împotriva noastrã.
Crezi cã scãpãm de retrogradare?
– La cum joacã echipa acum, cred cã rãmînem fãrã probleme în Liga I. Sînt sigur cã, în curînd, vor veni şi rezultatele pe care ni le dorim cu toţii.

Lasă un răspuns

