Nu se tem de echipa campioana


IMG_6803International Curtea de Arges vrea sa recupereze astazi punctele pierdute in etapa trecuta cu Universitatea Craiova şi sã iasã din zona minata a clasamentului. De data aceasta misiunea fotbalistilor argeseni este deosebit de grea, pentru ca la Mioveni vin campionii de la Unirea Urziceni.

Antrenorul Stefan Stoica nu se teme de echipa care evolueaza in Liga Campionilor si declara ca le-a pus gand rau:

„Jucãm cu Unirea şi vã spun cu mîna pe inimã cã nu mi-e fricã de acest meci. Singurul lucru de care mã tem este sã nu dãm peste un nou Cezar (n.r. – arbitrul Georgian Ionescu) şi sã facã praf meciul. Mulţi arbitri se cred imperatori, dar, dacã îi întrebi cine a fost Cezar, habar n-au! Noi nu avem ce pierde în acest joc, pentru cã evoluãm cu campioana. Presiunea este pe ei, deoarece luptã pe douã fronturi. Şi noi avem nevoie de puncte. Mai sînt patru etape şi sînt convins cã vom obţine rezultate bune. Îmi place cum aratã echipa noastrã şi vom lupta pentru fiecare minge. Consider cã sîntem o echipã bunicicã în Liga I şi avem şi noi şansa noastrã. Sînt convins cã Urziceniul nu va menaja jucãtorii, deşi, peste cîteva zile, vor evolua în Champions League. Trebuie sã dãm tot ce avem mai bun din noi, pentru a obţine un rezultat pozitiv. Unirea este o echipã care, în campionat, nu aratã cã joacã în Liga Campionilor. Au mulţi jucãtori periculoşi şi trebuie sã fim foarte atenţi. Nu pot sã dau nume în privinţa vreunui fotbalist care sã reprezinte pericolul principal“, a spus antrenorul interiştilor, Ştefan Stoica.

Despre meciul din Cupa Romaniei

Facand referire la meciul de miercuri din Cupa Romaniei, Mourinho Stoica spune: „Am fost eliminaţi de o echipã puternicã şi sînt mulţumit cã am ajuns pînã în aceastã fazã a competiţiei. Chiar dacã am pierdut, ne-am ţinut bine aproape 90 de minute. Trebuie sã recunosc cã am avut şi şansã în acest meci, pentru cã ei au ratat cîteva ocazii bune. În fotbal, chiar dacã ai ocazii, nu este obligatoriu sã şi cîştigi. Deşi se întîmplã sã fii  dominat, poţi sã scapi o datã pe contraatac şi sã marchezi. Am rãmas din nou în inferioritate numericã şi este foarte greu sã faci faţã, cînd joci cu un asemenea adversar. Sînt sigur cã, dacã am fi întîlnit o echipã de teapa noastrã, i-am fi bãtut sigur şi în zece oameni. Noi ne-am obişnuit sã jucãm în inferioritate numericã, dar cred cã pînã la urmã, ca sã nu cîştigãm, ne vor lãsa în nouã oameni. Din punctul meu de vedere, Vasluiul este cea mai în formã echipã din campionat. Am vãzut şi celelalte jocuri din Cupã şi vreau sã spun cã nici CFR Cluj şi nici Dinamo nu m-au impresionat. Vasluiul este un club puternic din toate punctele de vedere. Se vede în calitatea jucãtorilor cã au fãcut investiţii mari. Dacã vor juca la fel, au serioase şanse sã cîştige titlul, în acest an“.

Mourinho revine pe banca

Cu ocazia meciului cu Unirea Urziceni tehnicianului echipei din Curtea de Arges ii va expira suspendarea de doua etape pe care a primit-o dupa meciul cu Fc Vaslui, din campionat. Stoica a spus ca s-a obişnuit sã stea în tribuna, dar prefera sa le dea indicaţii jucatorilor de pe banca: „Am putut fuma în voie, cît am stat la Lojã, însã pulsul îmi crescuse la 200, dupã deciziile pe care le luau arbitrii. Cred cã sînt cel mai amendat antrenor din Liga I. Pînã acum, am plãtit amenzi de peste 100 de milioane“. Pe de alta parte Stoica spune ca va continua razboiul cu arbitrii: „Sînt foarte supãrat cã nu ni se dã şansa sã jucãm 11 contra 11! În ultimele meciuri, am arãtat cã sîntem o echipã puternicã şi nu cred cã sîntem cea mai durã formaţie din Liga I. Arbitrii au ceva cu noi şi cred cã ar trebui sã ne respecte, pentru cã şi noi facem parte din peisajul fotbalului. Unii dintre ei ne vãd mici, însã avem şi noi drepturi. Centralul Cezar Ionescu, din Buzãu, care a fãcut terci douã meciuri, se crede Cezar. Am primit cele mai multe amenzi, dar n-o sã tac! O sã ţip, de acum încolo! Nu pot sã-mi spun pãrerea în capitalism! Pe timpul comunismului, vorbeam mai mult. Zici cã am omorît pe cineva! În şase jocuri din 13, am jucat numai în zece oameni. Eu sînt obligat sã îmi apãr fotbaliştii, dacã alţii nu îi apãrã. Dupã mine, capitalismul este cea mai proastã formã de orînduire. Trebuie schimbate lucrurile. Noi sîntem datori sã luptãm! Nu cerem altceva decît sã ne lase sã jucãm. Dacã îţi propui de la început sã vînezi un jucãtor, acel om nu are cum sã nu facã douã-trei faulturi, în acel meci. Dupã o partidã în care sîntem dezavantajaţi, noi nu dormim noaptea. Cum sã îi respect eu pe arbitri, cînd ei nu ne respectã?! Trebuie sã înţeleagã cã noi nu sîntem proştii lor! Avem şi noi dreptul la pãreri, însã, din cîte se pare, acest drept ni s-a luat acum“.

Doi accidentati pentru meciul cu Unirea. Revine Frasineanu

Pentru meciul de azi cu Unirea antrenorul Interului nu va putea conta pe doi jucatori, care au probleme medicale. Abiodun şi Stoianof au şanse mici sã fie prezenţi în teren, pentru cã nu sunt refacuti complet dupã accidentarile suferite acum cateva saptamani. Din cate se pare, accidentarea lui Stoianof la gamba este mai serioasa, deoarece jucãtorul resimte în continuare dureri, iar medicii echipei cred ca el va fi apt de joc la finalul acestui tur de campionat. In schimb in acest meci revine mijlocasul Cornel Frasineanu, dupa ce si-a ispasit etapa de suspendare. Sa speram ca de data aceasta va reusi sa termine cele 90 de minute, mai ales ca meciul cu Unirea urmeaza sa fie arbitrat de un arbitru noname.

Sursa foto

Lasă un răspuns

