„Unul din cei doi granzi o va pãți cu noi!“


faneDupã ce a reușit sã plece cu un punct din deplasarea de la Ceahlãul, antrenorul Interului, Ștefan Stoica, este convins cã echipa lui va reuși sã dea lovitura și în cele douã etape care au mai rãmas de disputat din acest tur de campionat. Piteștenii vor întîlni luni, de la ora 19, la Mioveni, pe CFR Cluj, iar în ultima etapã a primei pãrți a sezonului, pe Steaua, în Ghencea.

Principalul argeșenilor este sigur cã în aceste douã confruntãri echipa lui va lua puncte: „Ne așteaptã douã meciuri foarte grele, pentru cã întîlnim douã dintre cele mai bune echipe ale campionatului. Jocul nostru este în creștere de la meci la meci și sînt convins cã unul dintre cei doi granzi pe care urmeazã sã îi întîlnim o va pãți cu noi! Am demonstrat cã avem valoare în meciul cu Unirea Urziceni, pe care l-am pierdut în urma unor decizii controversate ale arbitrului. Vom lupta și sînt convins cã vom juca un fotbal frumos. La sfîrșitul acestui tur de campionat mi-am propus sã avem 18-19 puncte, pentru a pregãti în liniște returul. Acum avem 16 puncte și cred cã mai putem aduna ceva. Cu 37 de puncte scãpãm de retrogradare. Am încredere în jucãtorii mei și sînt convins cã putem rãmîne și în anul viitor în Liga I. Am rãmas eu cu Buzãul, care avea o echipã mai slabã decît Internațional. Trebuie sã trecem cu bine de aceste douã etape care au mai rãmas din tur, pentru cã din iarnã se va schimba situația. Sînt convins cã Internațional Curtea de Argeș va fi o echipã mult mai puternicã în retur. Vom face și cîteva transferuri pe posturile pe care se impune întãrirea lotului“.

Sursa Curier.ro

Publicat în stiri. Etichete: , . Leave a Comment »

Lasă un răspuns

