Interviul saptamanii: Andrei Zagrean


andrei zagrean1.Unde si cand ai inceput activitatea de fotbalist?

Fotbalul  l-am inceput la varsta de 7 ani, atunci cand am fost prima data dus la Unirea Alba Iulia de catre nasul meu de botez, fost jucator  la acea echipa.

2.Spune-ne cate ceva despre cariera ta la seniori, pana la venirea la FC International.

Cariera mea la seniori a fost in permanenta un urcus ,exceptand accidentarea pe care am suferit-o anul trecut in noiembrie.Am inceput sa joc in divizia C la Metalul Aiud, sub forma de imprumut, apoi am revenit in divizia B la Unirea Alba Iulia iar acum dupa cum se stie am ajuns in Liga 1 la International Curtea de Arges.Sper sa tina urcusul, sa am evolutii bune, sa ajut echipa si ca oricine imi doresc sa ajung sa joc la un nivel si mai mare.

3.Ce te-a determinat sa vii la echipa FC International?

Am vrut o noua provocare, in alt oras, deoarece am simtit ca a venit timpul sa schimb ceva , dupa o perioada lunga in care am jucat la echipa din orasul natal, Unirea Alba Iulia.

4.Ai avut evolutii bune pana acum, pe cand si primul gol?

As fi vrut sa fie invers, sa am evolutii proaste si sa dau goluri, deoarece rolul unui atacant acesta este.Sunt constient de asta si ma straduiesc foarte mult sa am si reusite si sa pot sa-mi ajut echipa.La primul gol ma gandesc de cand am venit la International si am fost de multe ori foarte aproape, doar nesansa a facut ca dorinta sa nu mi se implineasca.O sa muncesc si mai mult in continuare si pana la urma o sa vina si golul.

5.Cum apreciezi parcursul de pana acum al echipei?

Parcursul de pana acum al echipei este unul mincinos prin prisma clasamentului.Dupa modul in care a jucat echipa in acest tur de campionat, meritam sa avem cu cel putin 6-7 puncte mai multe decat acum.Alt impediment a fost  legat de numeroasele eliminari pe care le-am suferit inca din primele reprize, ceea ce la un asemenea nivel e foarte greu de rezistat.Oricum in retur o sa fie alta altfel pentru ca deja echipa este impreuna de 6 luni, iar dupa perioada de pregatire fizica vom fi mult mai puternici.

6.Cum ti se pare sezonul actual, la ambii poli ai clasamentului?

Sezonul actual este unul fara precedent pentru ca la titlu se bat 7 echipe despartite de doar 3 pucte, iar de cealalta parte de la locul 9 in joc oricine poate sa retrogradeze.

7.Ce ne poti spune despre nivelul actual al fotbalului romanesc, la nivel de cluburi si de nationala?

Nivelul fotbalului romanesc,dupa parerea mea este putin scazut fata de anii trecuti,cu toate ca lupta in campionatul intern este foarte apriga, deoarece nu reusim  sa mai scoatem capul in Europa, exceptie facand Unirea Urziceni care are mari sanse sa ajunga in optimile Ligii Campionilor.Fotbalul european s-a ridicat foarte mult si nu mai putem spune despre o echipa ca e favorita decat foarte rar si aceea doar pe hartie. Despre echipa nationala nu vreau sa vorbesc deoarece nu sunt eu in masura sa comentez nivelul la care se afla.

8.Ce ti-ai propus sa faci la International, pe durata contractului?

Vreau sa ajut echipa cat mai mult si cu ajutorul intregii familii sa ne indeplinim obiectivul si anume salvarea de la retrogradare.Mai departe nu vreau sa ma gandesc deocamdata pentru ca nu imi place sa-mi fac planuri.Intai sa ne salvam si apoi vom vedea ce va fi.

9.Ce echipa preferata ai din campionatul romanesc?Dar peste hotare?

Echipa mea preferata din tara este FC International Curtea de Arges, alte grupari nu ma intereseaza.Iar din strainatate echipa mea favorita este Real Madrid.

10.Care sunt  hobby-urile  tale?

Am 2 pasiuni,calatoriile si calculatoarele.

11.Ce idol ai dintre atacantii romani si straini?

Sincer nu am nici un idol.Eu vreau sa-mi fac treaba cat mai bine si pentru asta ma gandesc doar la echipa si la ce trebuie sa fac pentru a o ajuta si nu la altcineva.

Sursa : www.fcinternational.ro

Publicat în echipa. Etichete: . 3 Comments »

3 răspunsuri to “Interviul saptamanii: Andrei Zagrean”

  1. BaiatuInterist Says:

    Bravo Andrei Zagrean ai jucat fb in meciul trecut ai talent tineo tot asha bafta

  2. dany Says:

    imi place ca zice despre Inter ca e echipa lui favorita. si cu toatea astea el a jucat atata timp la Alba Iulia.


Lasă un răspuns

