Internaţional – CFR Cluj 0-1


stoica_stefanAntrenorul echipei Internaţional Curtea de Argeş, Ştefan Stoica, a declarat, luni, după meciul pierdut de formaţia sa, la Mioveni, în faţa grupării CFR Cluj, scor 0-1, în Liga I, că argeşenii meritau mai mult şi că adversarii puteau fi învinşi.

„Nu am reuşit nici astăzi să obţinem măcar un punct şi vă spun sincer că meritam mai mult în acest joc. Ne-am propus ca, până la sfârşitul turului, să adunăm 18 puncte, dar acum nu mai putem. Am putea avea ori 17, ori 19, după meciul cu Steaua. CFR Cluj nu mi-a plăcut astăzi ca echipă, a fost o formaţie de bătut. Sunt mândru pentru că am făcut din Internaţional o echipă care joacă într-adevăr fotbal. Iar dacă eu voi fi cel sacrificat, rămân cu satisfacţia că am realizat într-adevăr o echipă”, a spus Stoica.

Formaţia CFR Cluj-Napoca a învins, luni, în deplasare, la Mioveni, scor 1-0 (0-0), echipa Internaţional Curtea de Argeş, într-un meci din cadrul etapei a XVI-a a Ligii I.

Publicat în stiri. Etichete: , , . Leave a Comment »

Lasă un răspuns

