"Cu Badea, nu mai mi-e frică de retrogradare!"


Patronul lui Internaţional Curtea de Argeş, Benone Lazăr ne-a dezvăluit motivele pentru care a renunţat la serviciile lui Ştefan Stoica dar şi de ce a ales să lucreze cu întregul staff al lui FC Argeş.

De când aţi hotărât să schimbaţi antrenorul?
Am hotărât mai demult, încă din etapa a 7-a. Încă de atunci am văzut că lucrurile nu merg, dar am aşteptat până acum ca să nu fac lucrurile să fie să meargă şi mai rău decât mergeau.

De ce Ionuţ Badea?
Badea este unul dintre cei mai buni antrenori din ţară. Sunt convins că vom face treabă şi cu el nu mi-e frigă de retrogradare.

Cum v-aţi despărţit de Ştefan Stoica?
Am avut o discuţie încă din vară după promovare cu Stoica şi am convenit că, dacă la sfârşitul turului nu ne vom clasa pe un loc confortabil, adică lipsit de griji, ne vom despărţi pe cale amiabilă.

Badea şi staff-ul său şi-a încheiat socotelile cu FC Argeş?
Şi-au dat demisia. Din câte am înţeles aveau conveţii civile , nu contracte…

De când v-aţi înţeles?
Lucrurile sunt semnate mai demult. Sunt discutate de o săptămână, de atunci s-a decis să vină la noi, dar de-abia azi le-am oficializat.

De ce credeţi că Badea a ales Interul?
Din discuţiile purtate cu el, am înţeles că indiferent ce era el îşi dădea demisia în iarna asta de la FC Argeş. Fie că era Inter, Dinamo, Craiova…Eu l-am întrebat dacă e hotărât să plece şi el a zis că e hotărât şi că pleacă indiferent unde, pentru că simte că nu mai are viitor acolo. Două atuuri cred că am avut de ne-a ales pe noi: baza sportivă de pregătire, de care a rămas foarte încântat, şi proiectul de viitor cu promovarea şi menţinerea tinerelor valori.

În afară de lipsa rezultatelor lui Stoica aveţi ce să-i reproşaţi?
Nu… Asta a fost cu Stoica… El nu s-a adaptat cerinţelor noastre…

Publicat în stiri. Etichete: , . Leave a Comment »

Lasă un răspuns

