Ovidiu Vezan isi propune sa dea cat mai multe goluri


Din cele 6 goluri marcate de International in catonamentul din Antalya, trei dintre acestea au fost marcate de Ovidiu Vezan. Fotbalistul si-a fixat un obiectiv îndraznet in retur si spera sa ajute echipa sa se salveze de la retrogradare.

Cum a fost pregãtirea din Antalya?
– Un stagiu benefic. Ne-am pregãtit pe iarbã, nu pe zãpadã, dar altele au fost problemele. Am prins un vînt care te lua pe sus. Nu puteai juca fotbal, trãgeai în minge și îți venea înapoi. Am avut douã fesuri pe cap și tot îmi era frig! Vremea în Turcia a fost schimbãtoare, am prins și rafale de ploaie, am avut de-a face cu toate capriciile vremii. Pînã acum, în Antalya n-am mai prins o asemenea vreme.
Ai fost cel mai bun marcator în pre­gã­tire. În campionat, ce-ți propui?
– Eu mi-aș dori sã fiu golgeter și în campionat, acolo conteazã cel mai mult. Aș vrea sã mã ajute Dumnezeu sã marchez zece goluri și sã ajut echipa sã se salveze.
Ce ați discutat cu psihologul pe care l-ați avut în Turcia?
– N-am fãcut zilnic ședințe la psiholog. La douã – trei zile, am discutat fiecare dintre noi cu el. Ne spunea sã avem încredere în noi, ne încuraja, ne fãcea sã ne concentrãm mai bine în timpul meciurilor și sã nu ne demoralizãm dupã înfrîngeri.
Ești de acord cu amînarea re­tu­ru­lui?
– Eu merg acum spre casã. În Ardeal, nu vãd zãpadã deloc. În concluzie, nu cred cã se va amîna returul, dar cine știe cum va fi vremea în continuare.

În cele aproape douã sãptãmîni petrecute în Antalya, jucãtorii interiști au avut și o zi liberã, ca sã viziteze stațiunea și sã facã și cumpãrãturi pentru cei apropiați. „Am mers într-un mall și ne-am cumpãrat diverse lucruri. Au predominat parfumurile și articolele de îmbrãcãminte. Eu mi-am luat trei parfumuri, prietenei mele la fel, plus cate un trening pentru ea și pentru mine“, a spus Vezan pentru Curier.ro

Publicat în echipa. Etichete: , . Leave a Comment »

Lasă un răspuns

