Mihai Radut: ''Sunt mandru ca am fost convocat de Razvan Lucescu!''


Cand ai primit vestea convocarii si de la cine?

Am aflat ca sunt convocat imdediat dupa meciul de la Medias, de la antrenorul secund, Dragos Radu. Pot sa spun ca am fost surprins si extrem de bucuros. Este o mandrie pentru mine sa ma aflu aici.

Crezi ca acesta convocare reprezinta un pas catre nationala mare?

Evident ca imi doresc sa ajung sa evoluez la prima reprezentativa. Insa pentru asta mai am  foarte mult  de muncit. Am doar 19 ani si ma numar printr cei mai tineri jucatori convocati pentru meciul cu Italia. Cu siguranta ca aceasta convocare reprezinta un pas foarte mare in cariera mea. Totul depinde insa de evolutiile mele la echipa de club.

Ce asteptari ai de la meciul de miercuri cu Italia?

Sper ca miercuri in partida cu Italia sa joc si sa castigam. Eu voi face tot ce depinde de mine pentru a aduce o victorie Romaniei.

Care este prima impresie despre antrenorul  Razvan Lucescu?

La ora trei am efectuat primul antrenament sub comanda slectionerului Razvan Lucescu, a fost un unul tactic, iar inainte am avut o vizonare a meciului Manchester-Liverpool. Razvan este un antrenor deschis, dar care tine foarte mult la disciplina, atat in teren cat si in afara lui.

Care este atmosfera in cantonament, cum te intelegi cu colegii de camera?

Atmosfera este una placuta. Colegi de camera nu am, pentru ca obisnuiesc sa stau singur si in cantonamentele echipei de club, pentru a fi sigur ca reusesc sa ma odihnesc asa cum trebuie. Ma inteleg foarte bine cu toti jucatorii de aici, in special cu Alexe, Andrei Ionescu si Onicas.

Sursa : www.fcinternational.ro

Un răspuns to “Mihai Radut: ''Sunt mandru ca am fost convocat de Razvan Lucescu!''”

  1. Sandu Says:

    Radut este un jucator foarte bun. ma bucur ca evolueaza la Curtea de Arges. sa o tina tot asa si sa-si vada de viata sportiva


Lasă un răspuns

