Andrei Antohi despre debutul sau in Liga I:''M-am simtit fotbalist!''


Andrei Antohi, atacantul in varsta de 21 de ani venit in aceasta iarna  de la Jiul Petrosani a debutat in Liga I in urma cu doua etape, in  partida Internatioanl Curtea de Arges  – Dinamo Bucuresti. Tanarul jucator recunoaste ca a fost emotionat si spune ca in acel moment  s-a simtit cu adevarat fotbalist.

1.Vorbeste-ne putin despre debutul tau in fotbal si ceea ce te-a determinat sa alegi acest sport!  Echipele la care ai evoluat pana in prezent.

Fotbalul il am in sange. Provin dintr-o familie de sportivi si eu intr-un fel port stafeta mai departe. Tatal meu a fost principalul factor pentru care mi-am dorit asa de mult sa fac fotbal. Practic fotbalul de la varsta de 7 ani si sper sa pot juca  multi ani de acum inainte. Am debutat ca junior la Liceul cu Program Sportiv Galati si la Otelul Galati. Dupa care am fost transferat la o echipa de liga a treia din Galati…apoi la Dunarea Galati,  Jiul Petrosani si acum la International Curtea de Arges.

2.Cu ce ganduri ai venit la International? Ce ti-ai propus sa realizezi pe durata contractului?

Am venit sa ajut echipa la obiectivul propus, cel de a ne salva d la retrogradare .Pe durata contractului imi doresc sa fiu sanatos, sa duc la bun sfarsit contractul si sa cresc din ce in ce mai mult in valoare.

3.Cum a fost perioada de acomodare la Inter? Ai prieteni dintre colegii de la echipa?

Spre surprinderea mea am avut parte de o primire foarte calduroasa. Nu ma asteptam sa fiu primit asa de bine.  Am o relatie foarte buna cu colegii, ma inteleg bine cu ei, deci ii pot considera niste prieteni buni.

4.Cum ai caracteriza relatia cu antrenorul Ionut Badea?

Avem o relatie destul de deschisa,  tip antrenor – jucator.

5.Cum a fost debutul tau la International si implicit in Liga I? Ai simit o presiune tinand cont ca a fost un meci impotriva celor de la Dinamo Bucuresti?

Va dati seama ca a fost o oarecare presiune pe mine fiind primul meci in Liga I si impotriva unei echipe atat de titrata precum  Dinamo Bucuresti. Aveam mari emotii  inainte de meci, dar in momentul in care am pasit pe teren si am vazut atmosfera frumoasa din tribune mi-au fugit toate emotiile. M-am simtit fotbalist!

6.Cum apreciezi evolutia echipei in primele trei etape din retur?

Nu sunt in masura sa caracterizez evolutia echipei. Sunt de parere ca aceasta sarcina ii revine antrenorului. Pot spune doar ca  echipa joaca de la meci la meci din ce in ce mai bine. Este un lucru vizibil si usor de remarcat.

7.Care este atmosfera in vestiar in momentul acesta? Sunteti ingrijorati de o posibila retrogradare sau sunteti increzatori in fortele voastre?

Atmosfera este una destul de relaxata. Este normal sa fim ingrijorati, fiindca momentan ne aflam in hora retrogradarii dar suntem destul de increzatori in fortele noastre.

8.De cate victorii crezi ca mai aveti nevoie pentru a va indeplini obiectivul de a ramane in prima liga?

Noi vom face tot posibilul sa obtinem cat mai multe victorii. Acum daca ar fi dupa mine mi-as dori sa iesim invingatori de fiecare data cand se termina un meci. Exact de cate victorii mai avem nevoie, nu stiu, nu am fost niciodata bun la matematica.

9.Urmeaza meciul cu Pandurii. Cat de importanta este o victorie in aceasta partida?

Important este fiecare meci pe care il avem. Ne dorim cu totii o victorie impotriva Pandurilor si vom face tot ce ne sta in putinta sa obtinem cele 3 puncte.

10.Care este echipa preferata din tara? Dar din strainatate?

In tara nu am nici o echipa preferata iar din strainatate imi place mult Juventus Torino.

11.Ai un jucator preferat?

Da,  pe Puiu Antohi (tatal meu). Imi doresc foarte mult sa-l  intrec in cariera fotbalistica. Avem un pariu al nostru. Nu va pot dezvalui despre ce este vorba pentru ca este ceva intre mine si el. Cu ocazia asta vreau sa-i transmit sa fie pregatit sa-si achite pariul.

12.Ce iti place sa faci in timpul liber?

Sunt un baiat destul de cuminte. Timpul liber imi place sa  mi-l petrec cu prietenii , la un gratar,  la un suc… Cel mai mult imi place sa ma joc cu nepotica mea de 4 ani, Rianna. In momentul in care ii vad zambetul imi piere orice suparare.

13. Exista o persoana despre care poti spune ca ti-a influentat cariera?

Nu as putea nominaliza o singura persoana. Dar vreau sa multumesc familiei mele care mi-a fost alaturi in toate momentele grele, mamei care a avut mereu  grija sa am  moralul  puternic, antrenorilor care m-au indrumat si  m-au invatat tainele fotbalului si nu in ultimul rand lui Dumnezeu care ma vegheaza si are grija de mine sa fiu sanatos.

14.Un mesaj pentru fanii echipei FC International!

Sa nu-si piarda increderea in noi. Vom lupta de la meci la meci si ne dorim sa ne fie alaturi in aceasta LUPTA pe care o avem in a ne salva de la retrogradare. FORZA INTER!!!

Sursa : www.fcinternational.ro

Publicat în echipa, stiri. Etichete: , , . 1 Comment »

Un răspuns to “Andrei Antohi despre debutul sau in Liga I:''M-am simtit fotbalist!''”

  1. tykryt Says:

    este bun baiatu asta. sper sa devina omul de gol al Interului!


Lasă un răspuns

