"Sunt bucuros că am învins una dintre cele mai bune echipe din Liga I"


Inter Curtea de Argeş a reuşit să producă surpriza învingând FC Braşovul chiar sub Tâmpa. Ionuţ Badea spune că jucătorii săi au profitat din plin de forma slabă pe care o traversează „stegarii”, însă spune că Braşov rămâne una dintre echipele redutabile.

„Sunt bucuros că am învins una dintre echipele bune ale campionatului, dar care traversează o formă mai puţin bună. Este bine că am reuşit să luăm cele trei puncte, deoarece ne vor ajuta enorm în îndeplinirea obiectivului. Trebuia să închidem mai repede jocul, dar până la urmă este bine că s-a terminat aşa. Am ştiut să profităm de forma mai puţin bună a celor de la Braşov, care rămâne chiar şi aşa una dintre echipele bune din campionat”, a spus Badea în conferinţa de presă de după meci.

Publicat în stiri. Etichete: , , . 5 Comments »

5 răspunsuri to “"Sunt bucuros că am învins una dintre cele mai bune echipe din Liga I"”

  1. cosmin Says:

    cat va costa biletul la partida de maine?

    stie careva?

  2. mihainaidin Says:

    Incerc sa aflu…dar CRED deci CRED ca tot 5 lei…..Daca aflu iti zic

  3. mihainaidin Says:

    Da …am aflat 5 lei costa

  4. cosmin Says:

    e clar…o sa fie stadionul gol :))

    mersi frumos

  5. mihainaidin Says:

    Cosmin sa te duci da?Asa


Lasă un răspuns

