Badea este multumit de victorie



Ionut Badea

Antrenorul Ionut Badea a declarat la conferinta de presa care a precedat meciul cu Gloria ca nu i-a cerut arbitrului Radu Petrescu eliminarea lui Sumudica, ci a intrat pe gazon pentru a da sfaturi elevilor sai.

„Felicit jucătorii pentru această victorie extrem de importantă în atingerea obiectivului. Bistriţa joacă un fotbal total şi are mai mulţi jucători peste valoarea medie a campionatului. În plus, speculează perfect fazele fixe, dovadă că am şi primit gol dintr-o lovitură liberă. La faza din minutul 88, eu am intrat în teren, dar nu să reclam arbitrului eliminarea lui Şumudică, ci am dat unele indicaţii jucătorilor mei”, a spus Badea.

Ionuţ Badea este neinvins de trei etape in Liga 1 si etapa urmatoare se deplaseaza cu echipa in Moldova, la Iasi, cu ganduri de victorie.

Un răspuns to “Badea este multumit de victorie”

  1. Xside Says:

    xxx pnx imi place ouale si sa mananc furnici la cina cu prietenii mei . ox pnx


Lasă un răspuns

