Mihai Pintilii : '' International ar trebui sa se afle pe un loc mult mai bun in clasament ''


Capitanul echipei FC International Curtea de Arges, Mihai Pintilii, considera ca se poate evita retrogradarea, mai ales ca jocul prestat in ultima perioada este datator de sperante.

1.Care este parcursul tau fotbalistic?

Inainte sa ajung la International Curtea de Arges am evoluat la Auxerre Lugoj si Jiul Petrosani.

2.Ce te-a determinat sa vii la International Curtea de Arges?

Am avut o discutie cu patronul echipei, domnul Benone Lazar dar si cu antrenorul Ionut Badea. Faptul ca se doreste ca pe viitor Interul sa ajunga o echipa competitiva m-a determinat sa vin aici.

3.Cum a fost adaptarea la echipa? Cum te-au primit coechipierii?

M-am adaptat foarte repede. Chiar nu ma asteptam sa fiu atat de bine primit. Ma inteleg foarte bine cu toti colegii.

4. Cum ai caracteriza  evolutia ta  de pana acum?

Nu sunt multumit in totalitate, stiu ca pot mai mult. In concluzie, se poate si mai bine!

5. La Inter te-ai impus ca titular  intr-un timp foarte scurt. Carui fapt crezi ca se datoreaza acest lucru?

Nu am facut decat sa imi fac treaba asa cum trebuie. Probabil si evolutia mea din stagiul de pregatire din Antalya a contat in luarea acestei decizii.

6. In ultimele patru meciuri ai fost capitanul echipei. Ce importanta are pentru tine banderola de capitan?

Banderola de capitan reprezinta  o responsabilitate mai mare pe teren dar si o motivatie in plus. Nu poate decat sa ma bucure faptul ca am fost desemnat sa fiu capitanul echipei.

7.Cum ai petrecut de Paste? Cu kilogramele in plus cum stai?

Pastele l-am petrecut la Pitesti cu sotia si fetita. Cum am avut o singura zi libera dupa meciul cu Rapid, nu se poate pune problema kilogramelor in plus.

8.Care crezi ca sunt sansele echipei de a evita retrogradarea?

Eu cred cu tarie ca vom ramane in primul esalon fotbalistic. Parerea mea este ca in momentul de fata nu suntem acolo unde ar trebui sa fim in clasament si vom lupta pentru a dovedi asta. Avem un colectiv bun. Mai sunt 9 etape si speram sa ne salvam de la retrgradare. Toti ne dorim acest lucru, de asta ne aflam aici.

9. Ce asteptari aveti de la meciul cu Timisoara?

Noi mergem la Timisoara sa ne facem treaba. Important este sa nu pierdem acest meci. Trebuie sa ne intoarcem cel putin cu un punct de acolo.

11.Care este echipa ta preferata?

FC Barcelona.

12.Ai un model dintre fundasii romani sau straini?

Il apreciez foarte mult pe Mirel Radoi.

13.Te-ai gandit ce vrei sa faci la incheierea carierei de jucator? Ti-ai dori sa ramai in lumea sportului, sa antrenezi?

Nu cred ca as putea sa  fiu antrenor, nu ma caracterizeaza. Probabil o sa-mi deschid o afacere, dar nu m-am gandit inca. Prefer sa ma concentrez asupra prezentului.

14.Cum iti petreci timpul liber?

Putinul timp liber ramas mi-l petrec alaturi de familie. Am o fetita in varsta de 8 luni, Raisa Francesca si majoritatea timpului i-l dedic ei.

15.Un mesaj pentru suporterii formatiei International Curtea de Arges!

Sa aiba incredere in noi. Le promitem ca vom da totul pe teren si vom ramane in Liga I.

Sursa : http://www.fcinternational.ro

Publicat în echipa, stiri. Etichete: , . Leave a Comment »

Lasă un răspuns

