Bogdan Apostu: '' International are forta sa isi indeplineasca obiectivul ''


Varful de atac al gruparii FC International, Bogdan Apostu, a acordat un interviu siteului oficial, in care vorbeste de cariera sa de fotbalist de pana acum.Bogdan Apostu implineste astazi 26 de ani, prilej cu care conducerea echipei si colegii ii transmit LA MULTI ANI !

1.Vorbeste-ne putin despre debutul tau in fotbal.

Am debutat la Corvinul Hunedoara in 1998 in Divizia B, unde am evoulat timp de doi ani, eu fiind din Hunedoara. Am evoluat apoi la Otelul Galati,  UTA Arad si Farul Constanta. Iar in strainatate am jucat la Bnei Sakhnin FC in Israel si Nyíregyháza Spartacus si Diósgyori VTK in Ungaria.

2.Ai evoluat in campionatele din Israel si Ungaria unde contractele sunt  mult mai mari decat in Romania, ce te-a determinat sa  te intorci in Liga 1?

In ceea ce priveste contractele, diferenta din punct de vedere financiar este destul de mare, insa eu am un baietel de 7 luni si  era destul de greu sa fiu departe de casa in aceasta perioada, asa ca am decis impreuna cu sotia sa revenim in tara.

3.Ai venit la Inter in aceasta iarna. Cum a fost adaptarea la echipa?

Nu am avut probleme. Sunt un tip care se adapteaza usor. Am jucat in 3 tari diferite asa ca nu am probleme de acest gen. Am gasit aici un colectiv bun si ma inteleg foarte bine cu toti coechipierii.

4.Cum este relatia cu antrenorul Ionut Badea? Ati fost colegi la Otelul, cum este sa-l ai ca antrenor?

Lucrurile s-au schimbat mult de atunci. Atunci eram colegi, acum avem o relatie strict antrenor-jucator. Pot spune ca este un antrenor foarte bun care cu siguranta va ajunge un nume de referinta in fotbalul romanesc.

5.De ce crezi ca are nevoie FC International pentru a ramane in Liga 1?

Facand o gluma, cred ca are nevoie de puncte. Lasand gluma la o parte, cred ca are nevoie si de putina sansa, pentru ca si sansa este foarte importanta intr-un meci de fotbal.

6.Dupa rezultatele din ultimele etape care crezi ca sunt sansele voastre de a ramane in prima liga?

Batalia asta se va incheia in minutel 90 al ultimei etape. Diferenta de puncte dintre echipe este foarte mica iar ierarhia se poate schimba oricand. Nu pot evalua in procente, dar in opinia mea sansele noastre de a ramane in liga intai sunt destul de mari.

7.Etapa trecuta, la Astra,  ai reusit sa marchezi dupa o pauza destul de lunga, ultimul gol marcat fiind in etapa a 19-a in partida cu Dinamo. Dedici cuiva golul?

Eu ma consider un jucator de echipa. Conteaza mai putin daca marchez sau nu, important este ca echipa sa inscrie. Golul il dedic sotiei mele Ana Maria si fiului meu, Patrick, ei sunt talismanele mele.

8.V-a lasat un gust amar egalul cu Astra tinand cont ca ati condus aproape o ora iar egalarea a venit in ultimele 10 minute?

Este frustrant sa primesti gol in ultimele minute. Pe de alta parte in repriza a doua nici noi nu am mai practicat un joc la fel de bun ca in prima parte, insa cu putina sansa am fi putut invinge la Ploiesti, am fi fost mult mai linistiti acum.

9.FC Vaslui este una dintre echipele care traverseaza o perioada buna, se lupta pentru titlu, cat de greu va fi meciul cu Vaslui?

Vasluiul a pierdut partida cu Craiova. Fotbalul este imprevizibil. Eu cred ca putem invinge orice echipa din Liga 1. Pentru mine meciul cu Vaslui va fi unul cu o semnificatie deosebita pentru ca pe 20 este ziua mea, asa ca imi doresc sa marchez macar un gol si bineinteles, sa castigam.

10.Pe ce perioada ai contract cu Inter? Iti doresti sa ramai aici pana la finalul contractului indiferent de rezultate?

Am semnat cu Inter pe doi ani si jumatate. Atunci cand am venit aici nu m-am gandit nicio secunda ca International ar putea retrograda tinand  cont de lotul pe care il are si de conducerea clubului. In momentul de fata pot spune ca nu am niciun dubiu in aceasta privinta.

11.Dupa partida cu Vaslui urmeaza 5 meciuri destul de dificile cu Craiova, Urziceni, Ceahlaul, CFR si Steaua. Care dintre acest adversari se anunta mai accesibil?

Niciunul. Nici un meci nu mai este usor. Important este sa dai totul pe teren la momentul jocului  si respecti ceea ce iti cere atrenorul.

12. Exista  un jucator pe care il admiri, dintre atacantii romani sau straini?

Dintre jucatorii romani, Adrian Mutu. In opinia mea este un jucator exceptional,printre primii atacanti din lume, care din cauza unor ghinioane nu a putut sa-si arate adevarata valoare. Iar dintre atacantii straini, Zlatan Ibrahimovic.

13. Echipa ta preferata care ar fi?

Daca ar fi sa dau un raspuns la moda, as zice Barcelona. Intr-adevar, jocul de acum al Barcei te incanta insa eu nu am avut niciodata o echipa preferata.

14.Un mesaj pentru suporterii echipei FC International!

Sa aiba incredere in noi pentru ca nu ii vom dezamagi iar la  final vom sarbatori impreuna mentinerea in liga 1.

Sursa : http://www.fcinternational.ro

Un răspuns to “Bogdan Apostu: '' International are forta sa isi indeplineasca obiectivul ''”

  1. tykryt Says:

    toti jucătorii zic ca suporterii trebuie sa aiba încredere in echipa. acum ramane sa vedem la sfîrşit … 🙂


Lasă un răspuns

