Lazăr către Penescu: "Să-l baţi pe îngâmfatul ăsta de Mititelu, f… în gură!"


Oltenii se tem de ce e mai rău la partida de sâmbătă, cu Internaţional. Patronul Craiovei, Adrian Mititelu, a declarat încă de acum o lună că se fac jocurile ca o echipă să scape de retrogradare, nominalizând chiar formaţia finanţată de Benone Lazăr. Mai mult, conducerea Ştiinţei a cerut şi a obţinut astăzi recuzarea arbitrului de centru, Mihai Marcu, considerat de olteni drept un apropiat al secretarului general FRF, Adalbert Kassai, nimeni altul decât naşul lui Lazăr.

Suspiciunile oficialilor Universităţii sunt alimentate şi de stenograma unei convorbiri telefonice publicate pe 29 martie 2010 în Atac la persoană de Argeş, între Cornel Penescu şi Benone Lazăr. Ultimul îl înjură pe patronul Craiovei şi-i reproşează finanţatorului lui FC Argeş faptul că a dat un meci Ştiinţei, fapt negat vehement de acesta.

Vă prezentăm integral stenograma convorbirii telefonice purtată, conform Atac de Argeş, în luna noiembrie 2008:

Ion Lazăr.: Bă! Aseară am auzit că ai bătut pe Rapid. Eu am fost plecat din ţară. Felicitări, bă, nebune! Ai bătut, baţi pe toată lumea, mânca-ţi-aş, cu echipa asta nu se gândea nimeni că faci 10 puncte.
Cornel Penescu.: Bă, tu n-ai auzit, mă, de Penescu Cornel, mă?
I.L.: N-am mai auzit. Gata, acum recunosc.
C.P.: Bă, dracu! Păi dacă eu am reuşit să fac şi nişte treabă! Sunt şi eu băiat de la ţară ca şi tine. Noi suntem buni.
I.L.: Ce zicea Copos, mă?
C.P.: Ce să zică, mă, săracul? Mi-era milă de el, dă-l în p…a mea!
I.L.: Ţi-era milă de dracu’. Nu ştii ce a făcut el cu tine?
C.P.: Păi a făcut, dă-l în p…a mea! Fiecare cum poate.
I.L.: Supărat Taher? Bă, tu să-l baţi pe îngâmfatul ăsta de Mititelu (Adrian Mititelu – patronul echipei Universitatea Craiova – n.r.), f*** în gură! Să nu te bată ăsta aici. Ştii că din cauza lui, dacă, dacă-l luai la început…Te-ai apucat tu să dai meciul la el acasă, să râdă el la televizor.
C.P.: Nu i-am dat, mă, meciul! Ce ai mă, eşti copil mă? Tu chiar crezi? Ce dracu? Nu i-am dat, mă! N-am dat în viaţa mea un meci nimănui. Zău, nu i-am dat meciul. Pe cuvântul meu de onoare! În afară de tine. Pardon! Mi-am adus aminte…
I.L.: Fraiere!
C.P.: Deci de-al dracu’, n-ai dat meciul nimănui şi mi-ai dat şi mie unul, ia zi! Hai nu mă cioflăi. Mănânci. Îmi cioflăi la ureche.
I.L.: Am venit, am venit de dimineaţă la patru acasă. Acum m-am trezit. Mănânc şi mă duc la serviciu. Am fost la Hanovra.
C.P.: Bă! Când mai vine ăsta, naşul tău pe aici, mă? Să mă întâlnesc cu el, mă, că toată ziua mă faultează, mă, de la Comisie că mănânc c…t.
I.L.: Nu mai vorbi, mă, prin telefon că ăştia se feresc ca de dracu’. Ţi-l aduc eu altă dată. Atunci a venit că a avut treabă cu mine pe aici.
C.P.: Păi să-mi spui cu o zi înainte, da? Că vreau să mă văd cu el.
I.L.: Aha! Vezi că ştie toate nenorocirile. Te-au omorât aia pe acolo. El ştie tot. Te-ai dus pe la alţii şi te-au omorât ăia.
C.P.: Cu ce?
I.L.: Ştie tot, mă. Ştie. Mi-a zis de toate. Ştie. Ştie de tine tot.
C.P.: Ce ştie adică?
I.L.: La cine te-ai dus, cine te-a salvat, cine cu cartonaşe, cu draci să te ia! Lasă-mă.
C.P.: Păi cine m-a salvat, mă? Ce, de cine zice el că m-a salvat? Ia!
I.L.: Hai bă, că nu vorbesc prin telefon eu. Dacă vrei, ne vedem, că avem timp de vorbit din astea.
C.P.: Da. Bine. Bine, păi vreau să fiu să vorbesc cu el. Spune-i că…
I.L.: Da mă, da. Nu auzi că…Dacă te-am sunat eu!
C.P.: Bine. Da. Hai că mai bine m-anunţi, m-anunţi tu cu o zi înainte…
I.L.: El era cu mine în maşină şi: „Stai bre să vorbesc şi cu ăsta un pic”, „Nu ştiu mă…”, „Bă, n-auzi să vorbesc cu el!?” L-au luat ăştia oleacă de nas, da’ şi-a revenit dă-l dracu! I-am zis eu.
C.P.: Da, da. Bine.
I.L.: Bine. Pa.
C.P.: Să trăiţi!
I.L.: Pa! Pa!.  

Sursa : http://www.prosport.ro

Publicat în stiri. Etichete: , . 1 Comment »

Un răspuns to “Lazăr către Penescu: "Să-l baţi pe îngâmfatul ăsta de Mititelu, f… în gură!"”

  1. The Crow Says:

    frica lui Mititelu este in C.R moare daca vom castica la Severin

    Va rugam sa facem deplasarea la acest meci pt a muri mit………..u si sa faca infart daca ne va vedea acolo
    nr meu de tel 0726392898 sunt Cosmin,unul din cei 2 sefi ai galeriei INTERISTE
    sunati-ma va rog sa vorbim


Lasă un răspuns

