Badea la Steaua?


Dupã ce Interul a învins la Severin pe Craiova şi dupã ce Steaua a pierdut la Alba Iulia, latifundiarul din Pipera, Gigi Becali, a anunţat cã se gandeste sa îl aducã la echipã pe Ionuţ Badea, actualul antrenor al Interului.

„Dacã Piţurcã nu va dori, atunci va fi un antrenor cu care am luat deja legãtura. E din Liga I, mi-a zis cã e sub contract şi cã pînã la varã nu poate discuta. Nu e secret, e Ionuţ Badea. Îmi place cum joacã echipa pe care o antreneazã şi mereu mi-a plãcut ce stil impune echipelor lui. Şi Vali Argãsealã mi-a zis cã e o variantã bunã, cã Badea e profesor de matematicã, deci trebuie sã fie bãiat deştept! Piţurcã vine doar dacã îi aduc jucãtorii pe care îi cere el, iar eu sã mai bag iarãşi 3 milioane nu mai vreau! Deci varianta cea mai probabilã va fi Ionuţ Badea“, a declarat Gigi Becali.

Ionuţ Badea a confirmat discuţia avutã cu Gigi Becali, însã a refuzat orice dialog, el fiind sub contract cu Inter şi concentrîndu-se acum pe realizarea obiectivului. „I-am mulţumit lui Becali pentru aprecieri, dar i-am spus cã sînt la Inter acum şi pentru mine e foarte important sã realizez obiectivul aici. Am confirmat cã am discutat cu el, dar am anunţat şi conducerea mea şi i-am asigurat cã nu se pune problema sã discut ceva panã la finalul campionatului“, a fost raspunsul lui Badea.

Publicat în stiri. Etichete: , . 7 Comments »

7 răspunsuri to “Badea la Steaua?”

  1. inter pana la moarte Says:

    Badea nu pleca de la noi noi te iubim esti singura salvare a noastra si esti un antrenor de nota10+ te iubim orice ar fi ramai cu noi

  2. the crow Says:

    Ionut nu parasi echipa si proiectul care este facut
    sunt unul din sefi galeriei
    fii alaturi de noi
    la orice meci ciobanul de becali cumpara jucatorii,antrenorii,etc,cand au meci cu ei
    noi te iubim,te sustinem indiferent de orice ar fii
    am venit peste tot cu voi,am cantat,am sustinut echipa si asa vom face mereu,nu te lua dupa ciobanul ala

  3. the crow Says:

    INTER TE IUBIM SI CU BADEA VREM SA FIM LA LA LA
    INTER TE IUBIM SI CU BADEA VREM SA FIM LA LA LA
    INTER TE IUBIM SI CU BADEA VREM SA FIM LA LA LA

    COLINDAM O TARA INTREAGA
    CU ECHIPA NOASTRA DRAGA
    CURTEA DE ARGES NE-A NUMIN
    IN TOATA LUMEA
    NE MANDRIM

    INTER TE IUBIM,INTER TE IUBIM

    BAGEA ANTRENOR DORIM

  4. mihainaidin Says:

    Asa bravo cosmine 😀 zi-le

  5. mihainaidin Says:

    INTER VICTORIEE!!!!
    INTER VICTORIEE!!!!
    INTER VICTORIEE!!!!
    INTER VICTORIEE!!!!

  6. cosmin Says:

    mai acum 2-3 luni il injurati pe badea de mama focului iar acum il implorati sa nu plece de la voi :))

    interesant..

  7. tykryt Says:

    asa cum îl știm pe Badea nu cred ca se va duce sluga la cioban. ar fi o mare eroare. dar are timp sa se gândească pana la sfârșitul sezonului


Lasă un răspuns

