Benone Lazar: "Viera a greşit firesc"


Sursa foto: benonelazar.blogspot.com

Dupa evoluţia „sclipitoare” a lui Viera in meciul cu Cfr Cluj, patronul Interului, Benone Lazăr a acordat un interviu ziarului local Curierul Zilei prin care ii i-a apărarea jucătorului de culoare.

Reporter: Domnule Lazãr, dupã înfrîngerea de la Cluj s-au fãcut speculații cã anumiți jucãtori ai Interului au fost blat…
Benone Lazar: Nu este nimic adevãrat din ceea ce se vehiculeazã dupã acest meci, în ziare și la televizor. Tot ce se vorbește despre jucãtorii mei nu are nici o acoperire.
R:Cum vi s-a pãrut evoluția lui Viera?
BL: Greșeala fãcutã de Viera mi se pare o greșealã fireascã, nimic nelalocul lui. La primul gol a greșit el, pentru cã nu l-a dublat Matei. Se vede clar pe reluãri… Și apoi, la golul doi, dacã ne uitãm, vedem cã tot Matei a urcat, a dat o pasã lungã și nu a mai venit înapoi. Iar Deac l-a prins pe picior greșit pe Viera și apoi a dat gol. Eu unul nu îl suspectez pe Viera, iar  Matei este chiar simpatia mea și am un sentiment aparte fațã de el, pentru cã este încã un copil și e jucãtor 100% produs de Internațional.
R:Viera este totuși jucãtor împrumutat de CFR la Inter…
BL: Nu are importanțã acest lucru! A greșit, e adevãrat, la gol, dar este o greșealã care poate apãrea la orice joc. Nimic ieșit din comun.
R:Gigi Becali și Adrian Porumboiu au sãrit imediat…
BL: Am vãzut comentariile domnilor Becali și Porumboiu. La modul cum au vorbit ei de echipa mea, e ca și cum
mi-au violat proprietatea! Mi-ar fi pãrut rãu de ei sã fie cu domiciliile stabile în Texas… Eu nu m-am bãgat sã vorbesc despre ei și despre echipele lor! Nu am ajuns sã fac performanțã în afaceri ca dînșii, dar nu e frumos sã se bage peste echipa mea.
R: Sînt supãrați cã CFR a luat titlul în fața lor…
BL: Dacã a luat titlul, înseamnã cã meritã. Dacã ne uitãm, vedem cã au stat pe primul loc mai tot timpul.
R: De ce ați riscat sã-i folosiți pe Viera și Kone, cînd se știa cã se pot naște astfel de discuții?
BL: Nu puteam sã-i spun lui Ionuț Badea sã nu-i bage. Eu  personal nu-i suspectez pe nici unul.
R:Cum vi s-a pãrut meciul?
BL: A fost un meci extrem de tensionat, în care noi am fost mai relaxați. Presiunea a fost pe ei. Dar, dacã ne uitãm per ansamblu, jocul nostru a fost mai bun decît al lor. Am fost cît pe ce sã le stricãm sãrbãtoarea clujenilor.

Publicat în stiri. Etichete: , . 5 Comments »

5 răspunsuri to “Benone Lazar: "Viera a greşit firesc"”

  1. Xside Says:

    da domnule toata lumea e proasta ca viera dirasoba. A gresit ca o cioara pictata. Ben10 asta lazar e un hot cu tirurile care nu stie ce jucatori sa aduca la echipa. Stadionul cade dreaq in paragina si el se plimba cu tiru toata ziua. Marinescu e si el un hot care al dreaq are bentley si la echipa NU PLATESTE SALARIILE! El si benone e niste prosti,hoti si talhari. Tykryt e un hot si asta ca imi sterge commurile
    XXXPNX se stiee!!

  2. Tweets that mention Benone Lazar: “Viera a greşit firesc” | Interisti.ro -- Topsy.com Says:

    […] This post was mentioned on Twitter by Curtea de Arges. Curtea de Arges said: Benone Lazar: “Viera a greşit firesc” http://bit.ly/csSuLB zau??? […]

  3. forza international Says:

    am idu de mess florin_eagle si sunt cel mai prost baiat….Sa traiasca international


Lasă un răspuns

