Ionuţ Badea: „Nu am oferte concrete. Rămân la Internaţional!”


Antrenorul formaţiei Internaţional Curtea de Argeş, Ionuţ Badea, a declarat în cadrul emisiunii „Zona Neutră”, moderată de antrenorul Gabi Stan, că regretă înfrângerea din ultima etapă cu Steaua, însă nu se pune problema să plece de la formaţia argeşeană.

Nu sînt mulţumit de ultima partidă, însă mă bucur că am realizat obiectivul propus pentru acest campionat. Un meci se pregăteşte înainte şi la pauză, regretele de după nu îşi au rostul. Din momentul în care am ajuns la Internaţional am mizat pe o muncă în echipă şi rezultatele s-au văzut la final. Am ales să lucrez la Internaţional, fiindcă este o echipă cu un proiect pe termen lung şi cu o bază materială foarte bună.

Cu paşi mărunţi, în aproximativ 5 ani vom evolua pe stadionul din Curtea de Argeş, până atunci vom juca la Piteşti. Mai am contract încă un an jumate şi intenţionez să rămân. Din moment ce nu am o ofertă concretă, nu se pune problema să plec. Nici Dinamo, nici Steaua nu mi-au făcut o ofertă concretă. Probabil când voi deveni un antrenor foarte bun, sunt convins că şi ofertele vor veni. Deja am făcut strategia de transferuri pentru sezonul viitor şi sper să realizăm ce ne-am propus”, a declarat Badea.

Sursa: GSP.ro

Publicat în stiri. Etichete: , . 4 Comments »

4 răspunsuri to “Ionuţ Badea: „Nu am oferte concrete. Rămân la Internaţional!””

  1. Dragos Says:

    5 ani??? enorm…

  2. mihainaidin Says:

    5 ani…enorm…ce mai poate fi de spus dragii nostri cititori? =))

  3. Dragos Says:

    las’ ca scriu eu un articol acum. super acid… plm … pun pariu ca nici peste cinci ani nu se face stadionul ala

  4. Stadion la Curtea de Arges peste 5 ani??? Cum comentezi? | Interisti.ro Says:

    […] avem stadion modern la Curtea de Arges, a venit si vara lui 2010 si antrenorul Ionut Badea zice ca peste 5 ani se va evolua la Curtea de Arges. […]


Lasă un răspuns

