Daniel Stan: "Nu am primit bani de 4 luni, nu mai semnez cu Inter"


Daniel Stan a declarat că nu a semnat prelungirea contractului său cu Internaţional Curtea de Argeş şi nu a făcut deplasarea în cantonamentul din Austria, deoarece nu şi-a mai primit banii de patru luni.

„Nu am plecat în cantonamentul din Austria, deoarece nu m-am înţeles cu conducerea clubului în privinţa noului contract. În plus, eu n-am luat un ban de patru luni şi aşa ceva este greu de acceptat. Am două oferte de la echipe din prima ligă şi sper ca în scurt timp să-mi rezolv situaţia, a spus Daniel Stan.

Totuşi, antrenorul Ionuţ Badea s-a declarat optimist în privinţa atacantului originar din Curtea de Argeş. „Este adevărat că Daniel Stan nu se află acum cu noi, dar mai negociază cu cei din conducere şi, dacă se vor înţelege, va veni într-o zi-două în cantonament?, a spus Badea.

Ionuţ Badea va pleca, miercuri, cu un lot de 21 de fotbalişti într-un cantonament de două săptămâni în Austria.

Sursa: Mediafax

Publicat în echipa, stiri. Etichete: , . 3 Comments »

3 răspunsuri to “Daniel Stan: "Nu am primit bani de 4 luni, nu mai semnez cu Inter"”

  1. Dragos Ungureanu Says:

    deci doar el nu si-a primit banii de 4 luni. dar cu siguranta mai sunt si altii. pacat de Stan.

  2. valy_posada Says:

    am citit pe forum propunerile voastre pentru numele galeriei….vad ca unii luati in ras si vreti sa ne numim „camionagii” sau alte nume idioate….eu inteleg ca unii sunteti stelisti sau tineti cu alte echipe din bucuresti dar nu va bateti joc si nu mai criticati voi galeria ca nu avem inca nume pentru ca in afara de mine, cosmin si inca cativa pe toti v-a durut in cur…..totusi nu e prea tarziu sa scoatem capul in lume….fac apel la toti cei care vor sa fie mandrii ca traiesc in curtea de arges si care vor sa facem o galerie frumoasa cu oameni inimosi sa fie alaturi de noi…..vreau sa ne intalnim toti intr-o zi sa facem fiecare propuneri si sa luam o decizie vis-a-vis de numele galeriei….trebuie sa facem si un banner de gard,2 steaguri mari si japoneze…eu am niste idei dar vreau sa vina si altii cu alte propuneri sa ne consultam si sa decidem ce reprezentam pe materiale! daca aveti prieteni care vor sa vina la meci si care stiti ca striga puteti sa ii luati pentru ca nu a zis nimeni ca tre sa fim 50 la meci….putem sa fim si 500 macar sa veniti atatia….cei care sunt interesati ma pot contacta pe id-ul valy_ultras2007. FORZA INTER!!!

  3. Luci Says:

    Clar jucam cu soferii de tir 🙂


Lasă un răspuns

